Leeftijd en woonplaats in reacties

Started by TattooLeashed, May 15, 2013, 07:15:50 AM

Previous topic - Next topic

TattooLeashed

Sinds mijn overstap naar het thema Insidious II doen deze twee functies het niet meer in het kleine ledenprofiel wanneer ze een reactie plaatsen. Ik heb al van alles geprobeerd om het weer werkend te krijgen maar geen succes. Nou vroeg ik mij af of iemand daar een oplossing voor weet. Voorheen, bij een ander thema ging dat wel goed.


SMF 2.0.4 | SMF © 2013, Simple Machines
SimplePortal 2.3.5 © 2008-2012, SimplePortal
Insidious II by Skin-Box | Free Hosting

Herman's Mixen

Als je op de Age and Location mod doelt, dan zou je inderdaad eens kunnen kijken naar de theme edits als je deze in een van package parsers laad en dan alleen de theme edits gebruikt voor je huidige theme, die zal je even handmatig moeten doorvoeren.
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

TattooLeashed

#2
Volgens mij heb ik dit al wel eens gedaan. De mod is goed geïnstalleerd en de opties zijn beschikbaar. Echter vertaalt zich dit niet naar het forum toe op de plek waar het zichtbaar zou moeten zijn. Ik ga het nog eens proberen.

Hoe werkt zo'n parser precies? Is dat extern mods uploaden?

Edit: installatie ging goed maar wederom vind hem nergens terug. Hij staat wel in de modlijst. Maar nergens zie ik de modopties...?

Herman's Mixen

download eerst de mod, laad hem dan in een van de parsers als *.zip of *.gz kies voor de optie only theme edits... druk op parse of continue nu wordt er een lijst met bestanden en codes gegeven hoe en waar je de bepaalde code neer moet zetten...

heeft waarschijnlijk alleen maar de display.template.php nodig van je huidige theme ;)

aangezien dit een hele simpele mod is heeft deze geen opties :P

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

TattooLeashed

Zo, wat een handig ding is dat zeg! lekker duidelijk voor leken zoals ik :)

Het is gelukt. Ik hoefde niet eens de gehele procedure te volgen. Toen ik de eerste strings had toegevoegd in de display.template werd het al zichtbaar. Even wat vertaald en klaar. Bedankt TB! Top!

Herman's Mixen

Goed om te horen dat het je gelukt is ;)

zal kijken of ik wat tijd over heb vanavond, voor de NL parser die ik nog af moet maken ....

ik markeer dit topic als solved.
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: