Advertisement:

Author Topic: Kurtlar vadisi Theme [Yayında]  (Read 17811 times)

Offline Fussilet

  • SMF Hero
  • ******
  • Posts: 1,659
  • Gender: Male
  • SMFDesign.net
    • Fussilet.com
« Last Edit: March 15, 2008, 04:59:14 AM by Fussilet »

Offline Hoochie Coochie Man

  • SMF Hero
  • ******
  • Posts: 5,135
  • Gender: Male
    • İstanblues.org
Re: Kurtlar vadisi Theme
« Reply #1 on: March 14, 2008, 09:47:50 AM »
Bak bu çok hoş işte @Fussilet, ilk temalarına bakınca kendini geliştirdiğini görebiliyor insan. Başarılarının devamını dilerim..

Ancak arama fonksiyonunu, büyüteci ile birlikte biraz daha sağa kaydırsan..  ::)
İnadına SMF 1.1.X

Offline Fussilet

  • SMF Hero
  • ******
  • Posts: 1,659
  • Gender: Male
  • SMFDesign.net
    • Fussilet.com
Re: Kurtlar vadisi Theme
« Reply #2 on: March 14, 2008, 09:49:13 AM »
tamam sağa kaydırayım, yorumun için teşkler kardeşim...

Offline BuЯЯЯЯaK

  • SMF Hero
  • ******
  • Posts: 2,124
  • Gender: Male
  • Burak
    • dinle sevgili
Re: Kurtlar vadisi Theme
« Reply #3 on: March 14, 2008, 10:04:25 AM »
Bence arama fonksiyonunu ansayfandan kaldır veyada login bölümünün içine al o bölümü çünkü çok dar duruyor login bölümü

On.gif leri demem lüzum yok sanırım değiştiririsn

Offline ۧRu

  • Full Member
  • ***
  • Posts: 401
  • Gender: Female
Re: Kurtlar vadisi Theme
« Reply #4 on: March 14, 2008, 11:28:03 AM »
on off gifleride biraz daha iyi olabilir.

Offline TosTos

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 842
  • Gender: Male
    • Smfyoo
Re: Kurtlar vadisi Theme
« Reply #5 on: March 14, 2008, 03:00:04 PM »
Guzel olacak bu kardes, hadi bakalim.

Offline Fussilet

  • SMF Hero
  • ******
  • Posts: 1,659
  • Gender: Male
  • SMFDesign.net
    • Fussilet.com
Re: Kurtlar vadisi Theme
« Reply #6 on: March 14, 2008, 03:01:44 PM »
sen oyle diyorsan öyledir TosTos kardeşim :)

Offline $כђiŹøƒ®ΣиiΛ™

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 798
    • hayaletboard
Re: Kurtlar vadisi Theme
« Reply #7 on: March 14, 2008, 04:02:28 PM »
senin temaların gerçekten güzel ve gerçekten emek var..

her temanda değişiklik var birbirinin aynı değil..

aynı dosyaların üzerine yeni grafikler ekleyip yeni tema yaptım diye sunmuyosun...

Offline TosTos

  • Sr. Member
  • ****
  • Posts: 842
  • Gender: Male
    • Smfyoo
Re: Kurtlar vadisi Theme
« Reply #8 on: March 14, 2008, 08:43:36 PM »
Hayirli olsun, 5. download benden :)

Offline mersindost

  • SMF Hero
  • ******
  • Posts: 2,001
  • Gender: Male
  • 2006..
    • mezitli on Facebook
Re: Kurtlar vadisi Theme
« Reply #9 on: March 14, 2008, 09:39:25 PM »
"Gaza getiren tema"  olsun bunun sloganı  :D Harbiden  temaya bakınca insan gaza geliyo  :D  :D
I Am Simple Machines Hero, Because I LOVE Simple Machines

Offline Hoochie Coochie Man

  • SMF Hero
  • ******
  • Posts: 5,135
  • Gender: Male
    • İstanblues.org
Re: Kurtlar vadisi Theme
« Reply #10 on: March 14, 2008, 09:42:47 PM »
"Gaza getiren tema"  olsun bunun sloganı  :D Harbiden  temaya bakınca insan gaza geliyo  :D  :D
Ne gibi?
(temanın kulalnıldığı forumdayken..)
"Dur şu mesajıda atayımda dışarı çıkıp bi kaç kendini bilmezin topuğuna sıkayım", tarzı mı? :P
İnadına SMF 1.1.X

Offline mersindost

  • SMF Hero
  • ******
  • Posts: 2,001
  • Gender: Male
  • 2006..
    • mezitli on Facebook
Re: Kurtlar vadisi Theme
« Reply #11 on: March 14, 2008, 09:44:25 PM »
"Gaza getiren tema"  olsun bunun sloganı  :D Harbiden  temaya bakınca insan gaza geliyo  :D  :D
Ne gibi?
(temanın kulalnıldığı forumdayken..)
"Dur şu mesajıda atayımda dışarı çıkıp bi kaç kendini bilmezin topuğuna sıkayım", tarzı mı? :P

Evet. Ben bu durumu öz kardeşimden biliyorum. Çocuk KV yi izledikten sonra birkaç saat yürümesi ve konuşması değişiyor  :D
I Am Simple Machines Hero, Because I LOVE Simple Machines

Offline Fussilet

  • SMF Hero
  • ******
  • Posts: 1,659
  • Gender: Male
  • SMFDesign.net
    • Fussilet.com
Re: Kurtlar vadisi Theme [Yayında]
« Reply #12 on: March 15, 2008, 05:00:00 AM »
:)

mersin dost  bırak biraz gaza gelelim , bu arada tema yayına girdi, vatana millete hayırlı olsun

Offline Alpay

  • Local Moderator
  • SMF Hero
  • *
  • Posts: 3,636
  • Gender: Male
  • test
    • Personal Web Page
Re: Kurtlar vadisi Theme [Yayında]
« Reply #13 on: March 15, 2008, 05:51:52 AM »
Gayet güzel bir çalışma olmuş , Ellerine sağlık arkadaşım devamını bekliyoruz ;)

Offline Dudi

  • Jr. Member
  • **
  • Posts: 161
  • Gender: Male
  • :D :D :D
Re: Kurtlar vadisi Theme [Yayında]
« Reply #14 on: March 15, 2008, 06:10:21 AM »
Eline saglık Fussilet ;) Bence en güzel calısman bu :)

Offline Fussilet

  • SMF Hero
  • ******
  • Posts: 1,659
  • Gender: Male
  • SMFDesign.net
    • Fussilet.com
Re: Kurtlar vadisi Theme [Yayında]
« Reply #15 on: March 15, 2008, 06:15:59 AM »
Teşekkür ederim Fakdorders, bakalım zaman hangi çalışmalara müsade edecek :)

Offline ForumLus.com

  • Semi-Newbie
  • *
  • Posts: 80
  • Gender: Male
  • << ForumLus.com >>
    • ForumLus.Com
Re: Kurtlar vadisi Theme [Yayında]
« Reply #16 on: March 15, 2008, 08:13:57 AM »
Dışarıdan bilgisayara ışık vuruyor birşey göremedim :D
Şaka bi yana geliştirilebilir tema Eline sağlık..

Offline Fussilet

  • SMF Hero
  • ******
  • Posts: 1,659
  • Gender: Male
  • SMFDesign.net
    • Fussilet.com
Re: Kurtlar vadisi Theme [Yayında]
« Reply #17 on: March 15, 2008, 08:19:56 AM »
eyvallah ;)

Offline Alpay

  • Local Moderator
  • SMF Hero
  • *
  • Posts: 3,636
  • Gender: Male
  • test
    • Personal Web Page
Re: Kurtlar vadisi Theme [Yayında]
« Reply #18 on: March 18, 2008, 02:28:16 PM »
Fussilet ;
2.0 Beta 3 Public e uyarlamayi düşünüyormusun temayı ?

Offline Fussilet

  • SMF Hero
  • ******
  • Posts: 1,659
  • Gender: Male
  • SMFDesign.net
    • Fussilet.com
Re: Kurtlar vadisi Theme [Yayında]
« Reply #19 on: March 18, 2008, 03:07:40 PM »
uyarlayacağım kardeşim