News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Fouten in de language-files

Started by Aaron, January 14, 2005, 08:00:59 AM

Previous topic - Next topic

julien

Hoi,
allereerst al bedankt voor je reactie.

Ik maakte enkele screenshots, dat zegt meer dan meters tekst:

Herman's Mixen

upload anders eens opnieuw de NL taalbestanden misschien is er ergens iets fout gegaan tijdens het upgraden naar 2.x

/themes/default/languages/*.*  ;)

heb je bij toeval ook nog extra mods geinstalleerd na dat je hebt geüpgraded kijk dan ook een naar het bestand /themes/default/languages/modifications.english.php en kopieer die inhoud naar  /themes/default/languages/modifications.dutch.php
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

jacbier

#242
Foutjes in de manual.dutch.php 2.0 (Gold):

Welkom bij Forum Hobbybrouwen.nl, een forum dat wordt aangedreven door Simple Machines Forum (SMF)!

SMF is een elegant, effectief, krachtig en gratis forum software waarop deze site draait. Het staat leden toe te discusseren discussiëren op een gemakkelijke manier. Bovendien heeft het een aantal krachtige features waar gebruikers van kunnen profiteren. Hulp voor veel van SMF's functies kunnen kan worden gevonden door te klikken op de onderstaande links. Deze links sturen je door naar de officiele officiële wiki op de Simple Machines Site.

De eerste zin zou ik anders schrijven:
Welkom bij Forum Hobbybrouwen.nl, een forum dat mogelijk wordt gemaakt door Simple Machines Forum (SMF)!

Robert.

Sorry voor de late reactie, maar ik heb ze zonet aangepast. Heel erg bedankt voor het melden ;D

Herman's Mixen

Ik heb van de week tijdens het zoeken naar een bepaalde string nog wel meer dingen gezien in de diverse taal bestanden 2.0.2 weet niet precies welke bestanden meer uit me hoofd maar er zaten aardig wat taal fouten in ook kloppen niet alle versie nummers maar dat even terzijde :P
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Herman's Mixen

#245
index.dutch.php


$txt['send_topic'] = 'E-mail dit topic';


vind ik op zich wel een beetje raar dus heb deze bij mezelf veranderd als zijnde


$txt['send_topic'] = 'Verstuur dit bericht';


Wat ik eigenlijk beter op zijn plaats vind ;)

hetzelfde geld voor deze


$txt['birthdays_upcoming'] = 'Aanstaande verjaardagen:';
$txt['events_upcoming'] = 'Aanstaande evenementen:';


Code (vervangen door) Select

$txt['birthdays_upcoming'] = 'Aankomende verjaardagen:';
$txt['events_upcoming'] = 'Aankomende evenementen:';

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: