News:

Join the Facebook Fan Page.

Main Menu

Problem

Started by czeski, November 16, 2008, 10:58:40 AM

Previous topic - Next topic

czeski

Witam, otóż założyłem tu forum i w panelu administracyjnym nie moge zmienić wyświetlanej nazwy z Moje Forum na Most Warez. Wpisuje wszystko daje Zachowaj i nic...;/ tak samo zmiana e-mail itd. nic w tym nie działa a reszta aplikacji chodzi jak należy prosze o pomoc

czeski


Piotr GRD

To ustawienie zapisywane jest w pliku "Settings.php" w katalogu głównym forum - upewnij się, że plik posiada odpowiednie prawa do zapisu (CHMOD) ustawione na 660 lub 666.

ccbtimewiz


czeski

kurde...nie moge tego za chiny znaleźć...jestem zielony na tym forum co do opcji dlatego mam problemy...wytłumaczcie mi to dokładniej

ccbtimewiz

Musisz uzyskać dostęp do serwera poprzez FTP.

Następnie chcemy zmienić właściwości uprawnienie do poziomu 0777

Co to jest FTP? / Jak korzystać z FTP?[/ur]

czeski

dobra wiem co i jak ale zmienić nie moge do 0777 tylko jedynie do 777 ale to nic nie pomaga zmieniam to Total Comanderem

roco

0777 = 777 => to oczywiste.

hmm może nie można zmienić, bo wiesz ..warez.. te sprawy..
a tak poważniej..
Na obu plikach Settings powinny być standartowo ustawione prawa na 0644/ => 644
Łatwo jednak ściągnąć ten plik, na dysk, zmienić co potrzeba i wgrać ponownie na server.

Jeśli to wersja 2.0 i jest w katalogu forum folder cache, to powinien on mieć ustawione chmody na 777
Folder ten, trzeba po dokonywanych zmianach, uaktualnieniach no i jak coś nie chodzi.., - po prostu oczyścić np.:
>>-- PA -->>  | Opcje forum | => Wyczyść cache!

Nawet jak wyskoczy jakiś błąd, to odśwież parę razy stronę. A czy jak jesteś w opcjach servera, to wszystkie pola są aktywne?

roco

Piotr GRD

#8
Quote from: ccbtimewiz on November 17, 2008, 11:49:50 AM
660 => 0777 ;)