News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

Lees dit eerst voordat je een bericht plaatst

Started by Aaron, July 02, 2009, 02:44:29 PM

Previous topic - Next topic

Aaron

In het Nederlandse ondersteuningsboard doen we ons best om iedereen met zijn problemen te helpen. Om dit voor ons als moderators ook een beetje overzichtelijk te houden, zou het fijn zijn als iedereen duidelijk aangeeft wanneer een probleem is opgelost.

Vaak gebeurt dit al in de vorm van een bedankje. Er is echter op deze site een modificatie geïnstalleerd die ons in staat stelt om topics als opgelost te markeren. Dit kun je zelf ook doen in topics die je hebt gestart.

Om een topic als opgelost te markeren, klik je onderaan een topic op "Mark as Solved" of "Markeer als opgelost". Het topic krijgt dan in de berichtindex een groen vinkje als icoontje.

Alvast bedankt voor de medewerking!

LiroyvH

Hieraan wil ik toevoegen dat het vermelden van je SMF versie vaak zeer belangrijk is en je support request een stuk makkelijker zal laten verlopen.

Ook hebben we een zoekfunctie waar je gebruik van kunt maken, veel vragen die gesteld worden zijn al beantwoord.
Je kan ervoor kiezen om specifiek in het Nederlandse board te zoeken :)

Alvast bedankt!
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Robert.

#2
Mochten mensen problemen hebben met het stellen van een vraag, voel je dan vrij om deze layout te gebruiken:
[b]SMF versie:[/b]
[b]PHP versie:[/b]
[b]Opslag type (MySQL, SQLi, enz..):[/b]
[b]Opslag versie (MySQL, SQLi, enz..):[/b]
[b]Server type:[/b]
[b]Link naar forum:[/b]

[b]Omschrijving probleem:[/b]
Wat is je probleem nu eigenlijk?


Ik weet niet wie die van YaBBSE heeft geschreven, maar met dank aan YaBBSE. Om even een voorbeeldje te geven:
QuoteSMF versie: SMF 1.1.12
PHP versie: 5.3.5
Opslag versie (MySQL, SQLi, enz..): 5.5.8-log
Opslag type (MySQL, SQLi, enz..): MySQL
Server type: Windows Vista Home Premium 32-bit
Link naar forum: http://localhost/smf2

Omschrijving probleem:
Hallo allemaal!
Ik zit met een probleem. :( Het is op mijn forum niet mogelijk om mensen via hun ip adres te verbannen. Ik krijg geen errors en er gebeurt verder ook niets. Het script draait gewoon vrolijk verder, maar er word niemand verbannen. Het vreemde is, er word ook geen fout weergegeven in het foutenlog. Heeft iemand misschien een idee? Ik heb al op google gezocht, maar daar kom ik ook  niet veel mee verder.

Alvast heel erg bedankt!
- Tah Zonemaster
Veel succes!
- Tah Zonemaster

Core, jouw nieuwe badge is cool :D

25 maart 2011: Graag niet bumpen binnen 7 dagen. ;)
15 oktober 2011: Wanneer er geen SMF versie vermeld is, gaan we er van uit dat je de nieuwste versie gebruikt.
29 oktober 2011: Wanneer je tegen een probleem aanloopt, graag direct vermelden welke mods je geïnstalleerd hebt
20 november 2011: Er is geen "nieuwste". Wanneer we om een SMF versie vragen, gebruik dan alsjeblieft versienummers in plaats van "nieuwste" :)
17 december 2011: Dubbelposts worden samengevoegd, graag hier op letten
31 december 2011: Graag je eigen topic plaatsen in plaats van een opgelost topic gebruiken. Zo weten we wanneer vragen zijn opgelost en wanner niet

Herman's Mixen

Ik vind het eigenlijk wel verplicht dat mensen als zij met een vraag komen dat ze bepaalde zaken standaard meegeven in het eerste bericht

- SMF versie
- geïnstalleerde mods/themes
- link naar website of liever deze standaard in het profiel zodat we door 1 klik de site naarvoren kunnen halen en eventueel kunnen zien wat er fout gaat.

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Robert.

Mee eens, dat zorgt er ook voor dat support requests een stuk sneller zullen verlopen

Advertisement: