News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Gent de Barcelona-->Comunitat SMF

Started by WebsJC, August 05, 2009, 11:29:09 AM

Previous topic - Next topic

WebsJC

Hola!

M'agradaría saber si hi ha molta gent de Barna, i si estarieu interessats en fer kedades puntuals, amb el tema del forum SMF, en formar una comunitat si escau, d'ajuda a gent que començi o altres activitats, no se que us semblaría.
A mi personalment, m'agradaría aprendre'n mes sobre el forum, programació i informática en general, ja en se una mica, i m'ajunto amb alguna comunitat informática d'altres caires, i he pensat que no sería mala idea.

Si ja hi ha algun fil sobre aquest tema, prego em disculpeu, no l'he trobat ;)
Freelance Web Developer

jacint

Hola trobo molt interessant aquesta iniciativa de poder fer una petit grup de tècnics en forums Simple Machines, segur que pot anar molt bé per compartir experiències i problemes per poder-los resoldres en un idioma més antenedor que l'anglès.

Jacint

WebsJC

Freelance Web Developer

jacint

Si trobo molt interessant aquesta iniciativa.

Es una eina molt important els forums de "Simple Machines" ofereixen moltes possibilitats, poder veure com incorporar més eines dintre dels forums existents.

També per crear-ne de nous.

Penso que no tot s'acaba en les xarxes socials i els forums tenen molt de sentit.

Jacint

jacint

Sembla que en la nostre llengua no es genera gaire moviment.

A veure si us hanimeu a participar amb temes tècnics també en català.

No tot s'acaba parlant en castellà i anglès, espero que també els temes tècnics es puguin tractar amb la nostre llengua.

Vinga a veure si us hanimeu a participar.

pacosquare

Més de Barcelona per aquí  8)
Quote from: WebsJC on August 05, 2009, 11:29:09 AM
Hola!

M'agradaría saber si hi ha molta gent de Barna, i si estarieu interessats en fer kedades puntuals, amb el tema del forum SMF, en formar una comunitat si escau, d'ajuda a gent que començi o altres activitats, no se que us semblaría.
A mi personalment, m'agradaría aprendre'n mes sobre el forum, programació i informática en general, ja en se una mica, i m'ajunto amb alguna comunitat informática d'altres caires, i he pensat que no sería mala idea.

Si ja hi ha algun fil sobre aquest tema, prego em disculpeu, no l'he trobat ;)

Advertisement: