Mail probleempje

Started by CapadY, May 03, 2010, 04:56:54 AM

Previous topic - Next topic

CapadY

Ondanks dat ik durf te betwijfelen of het direct een SMF probleem is zet ik mijn vraag hier toch even neer.

Bij alle SMF-installaties welke ik tot nu toe gedaan heb op servers bij een host, werkte het PHP sendmail systeem probleemloos.

Voor test werkzaamheben heb ik een XAMPP server draaien op een virtuele machine op mijn PC-tje thuis waar ik SMF 2 RC3 wijzigingen op test. Dit werkt boven verwachting goed, alleen het versturen van mail via PHP werkt niet.

Iemand enig idee hoe ik ook dit mail gedeelte aan de praat zou kunnen krijgen ?

Ik ben bezig met wat functionaliteits uitbreiding maar zou het fijn vinden om gewoon even lokaal te kunnen testen of het inderdaad werkt zoals ik wil zonder meteen leden op een forum lastig te vallen met mijn testjes :)
Please, don't PM me for support unless invited.
If you don't understand this, you will be blacklisted.

Herman's Mixen

Kijk eens hiernaar waarschijnlijk zal het daar aanliggen btw dit is een workaround voor niet alleen windows dit werkt ook gewoon op Linux/Unix/Sun

Eventueel heeft je provider een "blokkade" op port 25 staan dan zul je deze moeten omzeilen door een vrije port te gebruiken !!

http://roshanbh.com.np/2007/12/sending-e-mail-from-localhost-in-php-in-windows-environment.html
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: