News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Parts q no s'actualitzen...

Started by WebTeam SBD, June 25, 2005, 04:38:13 PM

Previous topic - Next topic

WebTeam SBD

Benvolguts,

Primer, felicitar-vos per poder fer consultes en el nostre idioma... tot un detall.

Crec que vaig començar amb els vostres forums a la versio 1.0.2
Des d'aquell moment, m'he anat actualitzant sense grans problemes, tot i la meva inexperiencia en php, fins a la versio 1.0.5

El problema que tinc es que hi han parts que no s'han actualitzat i que son:

-ARXIUS IDIOMES: Instalat 1.0 i hauria de tenir 1.0.4
-PLANTILLES: instalat 1.0 i hauria de tenir 1.0.3

Quina es la manera mes senzilla de deixar-ho tot al dia?

Gracies i salutacions.

WebTeam SBD
www.cesabadell.org
-------------------------------------------

http://www.cesabadell.org/forum

C.D.Team

Hola, benvingut.

El tema es el següent:

Els arxius de idioma els tens en aquest missatge http://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=34273.0 i la ultima modificació es del passat 18 de juny.

Una vegada descarregat, se te que obrir el paquet i pujar els arxius al FTP on tingues els vells.

Si el process se realitza correctament no deuries tindre cap problema, y la versio de idioma instalada deuria apareixer 1.0.4.

La questió de les plantilles es diferent, ja que les actualiztacions oficials nomes se fan carrec dels themes "DEFAULT" i "CLASSIC", si  fas servir algun altre "theme" deuras buscar el lloc on descarregares els arxius i veure si han actualizat.

De tota manera en les actualitzacions del tipus "1.0.x" lo important es que la part de FONTS quede actualitzada ja que es on estan les vulnerabilitats.




WebTeam SBD

Hola de nou,

Moltes gracies per la contesta.

Ja tinc el Catala actualitzat al 100x100 pero segueixo tenint versions antigues de:

-Admin.spanish.php
-recent.template.php

Ja que les dues segueixen a la v. 1.0.

Tambe comentar-te que no m'apareix el boto de "publicar" quan estas dins del calendari... on es aquest boto i quin nom te?

El darrer problema en que em tindries d'ajudar, per poder tenir un forum perfecte, seria sol.lucionar el tema de la seccio AJUDA, ja que des del primer dia vaig a parar a una pagina d'error 404... es com si la pagina en questio no estigues instalada... d'on la puc treure?

Esperant la teva ajuda, una cordial salutacio.
-------------------------------------------

http://www.cesabadell.org/forum

C.D.Team

Quote from: WebTeam SBD on July 02, 2005, 05:19:44 PM
Hola de nou,

Moltes gracies per la contesta.

Ja tinc el Catala actualitzat al 100x100 pero segueixo tenint versions antigues de:

-Admin.spanish.php
-recent.template.php

Ja que les dues segueixen a la v. 1.0.

El arxiu Admin.spanish.php perteneix al paquet de traduccio spanish, tindries que fer el mateix que feres amb el catala, pero baixante el ultim paquet espanyol.

El arxiu recent.template.php, perteneix a la plantilla (themes), no se quina plantilla tens instalada per defecte, pero, com te he dit en el missatje anterior si no es ni Classic ni Default, deuries buscar on descarregares la darrera vegada el "theme" i veure si han fet actualització per a SMF 1.0.5

Quote from: WebTeam SBD on July 02, 2005, 05:19:44 PM
Tambe comentar-te que no m'apareix el boto de "publicar" quan estas dins del calendari... on es aquest boto i quin nom te?



Si et referixes a aquest boto el seu nom es "calendarpe.gif"

Quote from: WebTeam SBD on July 02, 2005, 05:19:44 PM
El darrer problema en que em tindries d'ajudar, per poder tenir un forum perfecte, seria sol.lucnar el tema de la seccio AJUDA, ja que des del primer dia vaig a parar a una pagina d'error 404... es com si la pagina en questio no estigues instalada... d'on la puc treure?

A veure el tema de la ajuda encara no esta en catala, de tota manera, si que pots instalar la version en castella per a que no te ixca una pagina de error, te la pots descarregar desde aquest enllaç http://pop-page.com/SMF_ayuda_es-ES_v1.00.rar

Espere averte resolt tots els dubtes que tenies, gracies  ;)

WebTeam SBD

#4
Gracies per les respostes!

De moment, tinc solucionat el tema del boto del calendari. Crec que el boto que proporcioneu en el paquet "classic" te un error de nom, ja que en comptes de dir-se "calendarpe.gif", apareix amb el nom de "calendarpre.gif", el que fa que no el localitzi.

El tema "AJUDA" no el soluciono. M'he descarregat el paquet que m'indicas, l'he descomprimit i he renombrat la carpeta resultant com a "help". Via ftp, ho he pujat dins la carpeta "classic" on he creat tambe la carpeta "help" que no hi era... pero no sol.luciono res. Em segueix enviat a una pagina d'error 404...

Una altre pregunta...

A l'apartat d'estadistiques SMF de la plana pral, puc modificar que en comptes de "veure els 10 darrers missatges" siguessin 15 o 20?

Us anire informant.
Salutacions i gracies.

-------------------------------------------

http://www.cesabadell.org/forum

C.D.Team

Quote from: WebTeam SBD on July 03, 2005, 09:09:39 AM
El tema "AJUDA" no el soluciono. M'he descarregat el paquet que m'indicas, l'he descomprimit i he renombrat la carpeta resultant com a "help". Via ftp, ho he pujat dins la carpeta "classic" on he creat tambe la carpeta "help" que no hi era... pero no sol.luciono res. Em segueix enviat a una pagina d'error 404...

Una altre pregunta...

A l'apartat d'estadistiques SMF de la plana pral, puc modificar que en comptes de "veure els 10 darrers missatges" siguessin 15 o 20?

La carpeta help deu de estar en el theme DEFAULT, aquest software treballa totalment sobre el theme default, els demes themes nomes son substitutius en quant a alguines parts, puja la carpeta a la que ja existeix dintre del theme default, deuria funcionarte.

Per a la pregunta deuries modificar el codic font del software, buscar on se fa ixa consulta i camviar  el 10 per el nombre que vullgues, despres modificar els arxius de idioma per a mostrar en pantalla en compte de 10 el nombre que vullgues, etc.

Despres tindre en compter que cada vegada que se actualitza el software tornara a la normalitat per lo que tindras que tornar a fer les pertinents modificacions.

Advertisement: