Import danych z e107

Started by Jack_, August 31, 2010, 06:46:23 PM

Previous topic - Next topic

Jack_

Witam,

Mam taki problem, mianowicie mam serwis cały oparty na skrypcie e107 jak i sam portal, download tak i forum. I powiem szczerze ze trochę już brakuje miejsca poprzeglądałem trochę inne skrypty i smf pasuje idealnie tylko teraz pytanie jak to wszystko ugryźć.

Jak mam przenieść wszystko z e107 na smf.

Nie wiem czy dobrze rozumiem ale jak użyje konwertera to czy muszę wyodrębnić samo forum z e107 czy nie. Jestem trochę zielony w te kwestie stąd moje głupie pytania :)

No i co z plikami w downloadzie które mają swoje opisy zdjęcia itpitd. konwerter załatwi sprawę w 100% z portalem download i forum?  No i na koniec czy samo sm wystarczy czy uderzyć w simple portal.

Pozdrawiam
Jacek

Jack_

Witam,

Może bardziej doprecyzuje o co mi chodzi :) 

Moja wiedza w tym temacie jest nikła dopiero sie uczę i nie jest łatwo :)

smf jak sama nazwa wskazuje jest to forum. I bije na głowę przynajmniej w moich oczach forum e107 tylko teraz pytanie jak mam przenieść swój cały portal który jest oparty na e107 na sam czysty smf? co z treścią portalu newsy poradniki download itp?

czy jak zainstaluje simple portal to rozwiąże to mój problem? Tylko czy istnieje konwerter e107 na simple portal?

flapjack

nie istnieje. da się przenieść tylko posty z forum, natomiast resztę będziesz musiał przenieść ręcznie
SP jest tylko dodatkiem do SMF które samo w sobie jest tylko zwykłym forum

Jack_

Dzięki wielkie za odpowiedź.

A muszę coś kombinować ze skryptem e107 żeby go skonwertować. Czy konwerter da sobie z tym rade.

No i do skryptu jeszcze są dodatkowe pluginy doinstalowane. A doczytałem ze mogą być z tym problemy

flapjack

na przykladzie phpBB moge tylko powiedziec, ze wszystko czym zajmowaly sie pluginy przepadlo. dotyczy to miedzy innymi zalacznikow. dobrze wiec bedzie zalozyc ze zadziala tylko to, co jest standardowe