News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Nie mogę wgrać ŻADNEGO pakietu do forum. Proszę o pomoc.

Started by Bunchpoland, October 10, 2011, 02:14:47 PM

Previous topic - Next topic

Bunchpoland

Witam, chciałbym wgrać do forum lepsze zabezpieczenia antyspamowe. Lepszy kod Captcha (trudniejszy), bo moje forum zalewają zarejestrowane boty.

Prosiłbym Was bardzo o naprowadzenie na taki skrypt (czy taki w ogóle istnieje, bo nie wiem) i nakierowanie mnie jak to zrobić. Jestem zielony w tym temacie a po prostu muszę coś zrobić z tymi botami bo przezywam prawdziwy atak na swoim forum.

Adrek

Zamiast utrudniać normalnym użytkownikom życie kodami captcha lepiej zainstaluj modyfikację która uniemożliwia rejestrację botom, porównując IP, adresy email oraz nazwy użytkowników z zarejestrowanymi danymi w bazach danych botów.
Modyfikacja wykryje i zablokuje próbę rejestracji bota (a niektóre nawet przy wejściu bota na stronę zablokują go)

http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=544
http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=2502
http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=2155
http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=1519
http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=1547


Poza tym kody captcha nie są już skuteczne. Boty z łatwością przechodzą weryfikację...
Polskie wsparcie SMF na simplemachines.org

the simplest solution is most likely the right one

Bunchpoland

#2
Dzięki za podanie linków. Wierzę Ci zatem, że to będzie lepsza metoda.
Ale czy mógłbyś mi tak samo napisać jak się instaluje te pakiety? Bo ja pojęcia nie mam.
Wszedłem w jeden z podanych przez Ciebie linków, naszukałem się target-linku do pobrania, pobrałem na dysk.
Poszukałem w opcjach swego forum, znalazłem opcje wgrywania pakietów i pomyślałem, że to będzie chyba to...