CSS van forum wil niet laden

Started by James-, February 07, 2012, 12:47:52 PM

Previous topic - Next topic

James-

Hallo,

3 weken geleden een SEO forum opgezet op Get Found Online: hxxp:www.getfoundonline.nl/seo-forum/ [nonactive]
Sinds enkele dagen wil de CSS niet meer laden, waardoor het forum niet goed wordt opgeladen.
Waar kan dit aan liggen en hoe kan ik het verhelpen?

Herman's Mixen

Je gebruikt een gemodificeerde installatie welke is geinstallerd via installtron deze versies ondersteunen wij hier echter niet, je kan echter wel uit de download sectie hier een volledige installatie installeren welke we wel ondersteunen.

de installtron versie is zodanig afgeslankt dat bijna niets goed werkt.
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

James-

Good to know. Ik zal het forum herinstalleren een dezer dagen. En daarmee zal het probleem ook opgelost zijn.

James-

@ The Burglar!

Klein vraagje: Moet ik eerst een backup maken van de database en files en blijven daarmee alle instellingen en het huidige lopende topic behouden op mijn forum?

Herman's Mixen

Jah wel als je deze dingen wil bewaren maar of je de files van installtron moet bewaren weet ik niet maar doe het maar even voor de zekerheid.

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: