Bijlage`s niet meer uploaden

Started by weerforum, April 03, 2012, 04:49:08 AM

Previous topic - Next topic

weerforum

Hallo lui

Ik heb sinds vandaag een probleem met het uploaden van bijlagen.

Er is iets fout gegaan bij het wegschrijven van je bijlage, probeer het alsjeblieft nog eens.
Als ik dan ga kijken bij optie Bijlagen en avatars zie ik dit probleem.

Error writing file '/tmp/MYzJ1kEN' (Errcode: 28)
Bestand: /home/weerforu/domains/weerforum.eu/public_html/forum/Sources/ManageAttachments.php
Regel: 530

Opmerking: het ziet er naar uit dat je database wellicht een upgrade nodig heeft. De versie van je forumbestanden is momenteel SMF 2.0.2, terwijl je database op dit moment op versie 2.0 staat. Het probleem kan mogelijk verholpen worden door de nieuwste versie van upgrade.php uit te voeren.


Ik moet er wel bij vermelden dat mijn host gisteravond problemen heeft gehad en misschien ligt daar het probleem.
Want ik heb helemaal niets geinstaleerd oid.


Herman's Mixen

je kan altijd even het bestand upgrade.php en de *.sql files even uppen naar je forum root dan even de upgrade.php laten lopen en dan zou het normaliter goed moeten wezen. daarna kan je die bestanden weer verwijderen, denk inderdaad dat het probleem bij je host kan liggen aangezien je standaard niet zomaar bij de directory /tmp kan komen uit een chrooted enviroment :P

Dus wacht het heel even af ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

weerforum

Nou pffffffffff sinds 3 minuten is het weer in orde na een database fout Herman.
Blijkbaar was daar iets goed mis.
Maar het is voor nu opgelost.
Bedankt voor je antwoord  ;)

Advertisement: