Θα ήθελα βοήθεια.Ε

Started by halloween39, April 25, 2012, 05:48:44 AM

Previous topic - Next topic

halloween39

Εχω φόρουμ με smf  το spellbook.gr  και σήμερα με το που μπαίνω βλέπω μόνο την σελίδα login και μετά μου βγάζει αυτό Table './spellboo_smf/messages' is marked as crashed and last (automatic?) repair failed. Και δεν μπορώ να μπω τι σημαίνει? υπόψιν είμαι αρχάρια στα τεχνικά. :( Πάσα βοήθεια δεκτή.

d-gr

Kαλησπέρα. Έκανα μια εγγραφή για δοκιμή. Αυτό που παρατήρησα είναι ότι κατά την πληκτρολόγηση του user αλλά και στον κωδικό, δεν εμφανίζεται τίποτα κατά την πληκτρολόγηση αλλά παραμένει κενό. Κατά το log in είδα το error που ανέφερες.Δεν γνωρίζω σχετικά να σε βοηθήσω αλλά το (Table) μου κάνει για πρόβλημα στο Theme  που χρησιμοποιείς. Περίμενε να σου απαντήσουν οι γνώστες του θέματος.

halloween39

Σε ευχαριστω πολύ για την άμεση απάντηση σου.

agridoc

Στην εγγραφή δεν φαίνεται ο κωδικός λόγω επιλογής χρωμάτων από την εμφάνιση, αν επιλεχθεί με το ποντίκι φαίνεται οτι έχει εισαχθεί.

Οι πίνακες (tables) αποθηκεύονται στην βάση δεδομένων. Δεν μου έβγαλε μήνυμα λάθους σε προσπάθεια σύνδεσης, μάλλον έχει διορθωθεί.

Το μήνυμα λάθους αναφέρεται σε λάθη στον πίνακα spellboo_smf_messages.

Από το CPanel του λογαριασμού στον server πηγαίνουμε στο PhpMyAdmin. Επιλέγουμε τον πίνακα spellboo_smf_messages και κάτω από το μενού "Με τους επιλεγμένους" επιλέγουμε "Επιδιόρθωση πίνακα". ΠΡΟΣΟΧΗ μην επιλεχθεί κάτι άλλο.
  For Greek aeromodellers and our friends around the world  - Greek Button sets for SMF - Greeklish to Greek mod
Δeν αφιερώνω χρόνο για μηνύματα σε greeklish.

agridoc

Εαν μπορείς να κάνεις login σαν administrator.

Κέντρο διαχείρισης » Συντήρηση φόρουμ » Ρουτίνα
Εύρεση και επιδιόρθωση σφαλμάτων Κλικ στο Εκτέλεση εργασίας τώρα
  For Greek aeromodellers and our friends around the world  - Greek Button sets for SMF - Greeklish to Greek mod
Δeν αφιερώνω χρόνο για μηνύματα σε greeklish.

halloween39