Rating mod

Started by poldeleeuw, May 09, 2012, 04:55:06 AM

Previous topic - Next topic

poldeleeuw

Hallo allemaal,

Ik heb uiteindelijk beslist om voor min website weatherwatch.be terug SMF te gebruiken  :).

Wat ik wilde vragen is of er soms een mod bestaat om foto's te raten? ik wil namelijk een wedstrijd organiseren waarbij de mooiste foto wint. De bedoeling is dan dat de gebruiker zijn foto post in zijn topic en dat de anderen dan de foto kunnen een rating geven. Ik gebruik Aeva media en die heeft wel een rating optie maar ik zou graag hebben dat de gebruikers hun rating kunnen geven in het topic zelf bij de foto.

Dus concreet: Onder iedere foto een ratingbar of zoiets.

bestaat er zoiets? Ik gebruik SMF versie 2.0.2.

Alvast bedankt

Joeri.

Robert.

Hoi, welkom terug bij SMF! :) Niet voor zover ik weet helaas, maar wat je wel kunt doen is een poll aanmaken en daarin de afbeeldingen zetten of gewoon de namen van de auteurs. Het is niet wat je wilt, maar op een aantal fora waar ik op zat werd dat ook gedaan en het werkte best goed. :) Wanneer je het per foto wilt doen, kun je meerdere topics aanmaken met daarin polls, dan kunnen mensen eventueel nog discusseren. :)

poldeleeuw

Hoe plaats ik dan afbeeldingen in de pol? Voor zover ik zie kan ik alleen maar tekst plaatsen in de opties. Het zou wel leuk zijn moesten er afbeeldingen in kunnen staan.

Kan je anders een link geven met een voorbeeld van wat je precies bedoelt dan heb ik er een beter beeld van.

Groeten, Joeri.

Robert.

Wanneer je opties toevoegt aan een poll, kun je gewoon de img tags gebruiken zoals je dat normaal ook doet. :)

poldeleeuw

Oh, das wel super handig!! Ik weet hoe ik het dan ga oplossen. eerst laat ik de leden posten in hun mappen en laat ik de leden een rating geven via aeva media. Na het afsluiten van de deelnameperiode plaats ik dan de afbeeldingen in zo'n poll en dan kunen ze terug stemmen!

thanks voor de goeie hulp  ;)

Joeri.

Robert.


Advertisement: