News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

Dansk oversættelse af 1.1 Beta 3 wiki.

Started by adame, September 11, 2005, 05:40:54 AM

Previous topic - Next topic

adame

Jeg har opsat en wiki på hxxp:smfdk.frac.dk [nonactive] som jeg håber vil gøre os i stand til at producere en fælles dansk oversættelse.
Det eneste som er oversat indtil nu er de første 10 sætninger i Admin.danish.php som jeg arbejder på så kom gerne og hjælp til. :D

trikos

Hejsa

God ide at bruge en wiki til oversættelsen.

Hvad med at tage udgangspunkt i en af de halvfærdige oversættelser som allerede findes? Jeg har svært ved at se hvorfor du vil starte forfra.

-trikos

Skoen

Wiki er flott det også, men det du eventuelt kan gjøre, er å samle alle eksisterende oversettelsene, flytte dem til SimpleMachines.no, så redigerer hvert medlem hver sin del av fila. På den måten kan flere hjelpe til :)
Alf Otto 'Skoen' Fagermo
Retired Norwegian translator


adame

Quote from: trikos on September 30, 2005, 03:04:49 AM
Hejsa

God ide at bruge en wiki til oversættelsen.

Hvad med at tage udgangspunkt i en af de halvfærdige oversættelser som allerede findes? Jeg har svært ved at se hvorfor du vil starte forfra.

Jeg kunne ikke lige finde nogen som var til 1.1 og det så for mig ud som om der var ændret ret meget i filerne.

Hvordan vil du have det til at foregå Sko? Hvis vi bruger SMF så vidt jeg kan se kan hver bruger da kun arbejde på en fil ad gangen mit håb med wikien var at man kunne deles om det hele.

trikos

Jeg synes at det er en god ide men en wiki. Alle kan hjælpe til fordi man kan rette direkte i teksterne. Jeg kan ikke se hvordan det skulle kunne lade sig gøre via smf.

Det overrasker mig at der er så stor forskel på 1.0 og 1.1. Det er lidt ærgerligt.


Advertisement: