Problem sa tekstovima

Started by speedy74, November 16, 2012, 07:13:40 AM

Previous topic - Next topic

speedy74

Posto sam apsolutni pocetnik molio bih za pomoc,juce sam napravio forum i sve je bilo ok osim slova ćč (umjesto njih je bio ?),pa je kolega koji isto administrator na forumu nesto cackao ,kako rece konvertovo u utf.Sad su nestali svi tekstovi posle slova čćšđž tj. gdje je pisalo obavještenja sade samo pise obavje.U temi je sve ok ,a to se dusava u forumima sto sam dodavo i u postovima .Forum je inace smf 2.0.2 ,tema je Hale on 2.0,a jezik je Serbian Latin UTF-8.Kako izgleda mozete pogledati na sitostampa.org.
Hvala unaprijed na pomoci....

Branko.

Dobrodošao na SMF!
Jesi li instalirao iso ili utf8 jezik? Je li ti baza na utf8?
Strong people don't put others down, they lift them up.
A clever person solves a problem. A wise person avoids it.

speedy74

Hvala na dobrodoslici
Jezik sam instalirao serbian latin utf-8 a ovo je mozda glupo pitanje ,al kako da dodjem do baze posto se stvarno jos ne snalazim u ovome.

Branko.

preko CPanela servera i phpMyAdmin...
Strong people don't put others down, they lift them up.
A clever person solves a problem. A wise person avoids it.

speedy74

Hvala Brane,uspio sam.Morao sam u svim tabelama rucno promjeniti na utf8-general_ci..
A sad imam jos dva pitanja
1.U phpmyadmin sa ljeve strane imam dva fajla tj.base i kad ta dva fajla idem na export i to odradim da li je to dovoljno da u slucaju pada dignem forum iz mrtvih..
2.Pokosusao sam instalirati SMFPacks_Shoutbox_104 i sve prodje ok i pojavi mi se shoutbox sa ljeve u podesavanjima ali na forumu se ne gogadja nista tj.nigdje se nevidi chat box.Gdje grijesim?

Branko.

Export tj. bekap se radi samo za bazu. To drugo je pretpostavljam informaciona šema? Shoutbox ima podešavanja prikazivanja i automatskog sakrivanja a po defaultu je ispod menija i iznad vijesti. Probaj klikom na skupi/proširi ako se ne vidi na početnoj stranici.