News:

Wondering if this will always be free?  See why free is better.

Main Menu

index forum naar index site

Started by mr.Mo, March 08, 2013, 02:35:33 PM

Previous topic - Next topic

mr.Mo

Hoi Allemaal,
Ben er een paar jaar uit geweest en zie dat dingen veranderen, heb hier gezocht maar niet het juiste antwoord kunnen vinden,

Op het forum zie je in het menu de index button staan, als je diep in het forum berichtjes leest dan kun je d.m.v deze knop weer op het forum index komen,

Ik zou graag zien dat deze url niet naar het forum index verwijst maar naar de site url, dus bijvoorbeeld wewewe.google.com,

Onder index.dutch.php heb ik  $txt['home'] = 'Home'; de tekst index al verandert naar  Home, nu alleen de url zelf nog aanpassen,
waar, welk, file te editeren?

grtx Marinus,
Grtx Mo

Herman's Mixen

Je kan dit op meerdere manieren doen en of maken aangezien er meerdere malen om gevraagd is, is er een modificatie als deze gemaakt welke je kan gebruiken

BK-SMF Website --> SMF 2.0.x
Website Button --> SMF 1.1.x

of iets handmatig in elkaar te zetten zodat de home/index button niet naar je boardindex wordt geleid
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

mr.Mo

Hoi TB,
Bedankt voor de files,
Ik heb de versie 2.0 gedownload naar m'n pc om eerst even te kijken hoe het gedaan is om het daarna onder admin/pakketbeheer/upload rechtstreeks vanaf pc te uploaden,
Daar heb ik het gerund, het leek in eerste instantie goed te gaan maar systeem gaf aan dat er ergens geen schrijfrechten genoeg zijn voor bepaalde files (3 files lag me bij), de rechten heb ik handmatig bekeken voor de benodigde files, waren goed,

Onder beheer/modificaties is er naast diversen een button bij gekomen van deze mod, website genaamd, als je daar op klikt kun je de tekst van de button invullen en de url van je website, bij versturen hiervan flits er even iets maar button om naar m'n site te gaan komt niet in de indexmenu te staan?

Werkt deze mod wel voor onze smf forum 2.04 daar deze van 2008 is?

Probeer nu opnieuw handmatig de bewuste files te editeren maar lag me bij dat ik de end niet kon vinden in managesetting.php ,
Ons forum werkt met dutch langua files,

Grtx Marinus
Grtx Mo

Herman's Mixen

Als ik op de bewuste mod pagina uit de dropdown 2.0.4 selecteer wordt de mod geparst en dat ziet er goed uit...

Dus aan de versie kan het niet liggen... wat de rechten betreft /public_html of /httpdocs chmod 750 alles eronder mag 755 hebben ;)

kijk of je in managesettings.php

?>

aan het einde van het bestand vind mocht deze er niet zijn upload deze dan opnieuw van het install/upgrade pakket /Sources/ManageSetttings.php

bekijk ook /Themes/default/languages/Modifications.english.php

kopieer de inhoud naar

/Themes/default/languages/Modifications.dutch.php


$txt['website_execute_url'] = 'Website tab execute URL:';
$txt['website_label'] = 'Website tab label:';
$txt['website_label_default'] = 'WEBSITE';
$txt['website_mods_cat'] = 'Website Tab';
$txt['website_title']='Website Tab';


tussen de PHP tags

<? .... ?>


Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Robert.

Indien je je forum button wilt houden: open Subs.php en vervang
'home' => array(
'title' => $txt['home'],
'href' => $scripturl,
'show' => true,
'sub_buttons' => array(
),
'is_last' => $context['right_to_left'],
),

met
'site' => array(
'title' => $txt['menu_site'],
'href' => 'http://www.google.com',
'show' => true,
'sub_buttons' => array(
),
'is_last' => $context['right_to_left'],
),
'home' => array(
'title' => $txt['menu_forum'],
'href' => $scripturl,
'show' => true,
'sub_buttons' => array(
),
),

Voeg vervolgens dit toe aan index.taaldiejegebruikt.php:
$txt['menu_site'] = 'Site';
$txt['menu_forum'] = 'Forum';

De 'site' button linkt naar de site en de 'home' button naar je forum. Het zou moeten werken, maar ik raad je wel aan om backups te maken voor het geval dat.

mr.Mo

Bedankt mensen, 8)

De button staan erop en werken zoals gepland,


Grtx,
Grtx Mo

Advertisement: