Ode to The Burglar!

Started by TattooLeashed, May 18, 2013, 12:32:46 PM

Previous topic - Next topic

TattooLeashed

Als forumeigenaar vertoef ik hier al een tijdje. Niet voor het leuke leesvoer (je leest toch praktisch alleen maar problemen van anderen  :P )  maar puur wanneer ik hulp nodig heb. En dat komt nogal eens voor als het op codes, scripts, html, php, strings etc etc aankomt. Ik ben meer een bodyman. En tijdens al deze hulpvragen is er telkens weer dezelfde persoon die zich inzet, niet alleen voor mij maar ook voor vele andere mensen in dezelfde positie. Vandaar dat ik hoog tijd vind voor een bedankje richting The Burglar voor al die keren dat hij mij, maar ook anderen weer in de juiste richting hielp.


zipper306

Helemaal mee eens, ook mijn compilimenten gaan naar The Burglar.

:)  ;D

LiroyvH

Iemand die de moeite neemt om bedankt te komen zeggen verdient ook kudos :) Is best zeldzaam, hehe.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Herman's Mixen

Daar doen we het ook allemaal voor, deze bedankjes doen me meer dan genoeg en vind ook dat je je zelf niet mag weg prijzen om dat je zeker de moeite neemt om hier een dank word aan te wijden  :laugh:

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

lifeguard81

Ik post hier heel weinig, maar ben toch al een hele tijd lid. Ik ken The Burglar! niet, maar zie wel veel van zijn posts.
Ik weet ook dat hij bijna een keer de handoek in de ring heeft gegooid, door comments van anderen.

In mijn ogen zit hij vol met kennis, is hij altijd behulpzaam, plaatst comments zonder poespas e.d. gewoon gerichte hulp.
De Nederlandse tak zal het zwaar krijgen wanneer hij er mee zal stoppen. (hoop het niet)

Kortom, ik heb veel respect voor deze persoon, dus ga gewoon door :)
www.doenwenu.nl
Excuse me for my english. i am from holland :)

great dane

mijn compilimenten aan  The Burglar  ;)

Herman's Mixen

Bedankt voor de reacties :D

Stoppen zal ik zeker niet ;)

Alleen is het zo dat ik toch elke dag te weinig tijd in een dag heb, des niettemin probeer ik de tijd die ik hier heb te benutten om andere te kunnen helpen waar dat nodig mocht zijn.

Have fun :P
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

beagle-01

OOk vanwege mij.
bedankt voor al de hulp en hoedje af voor je hulpbereidheid en ook je kennis.
ik zou je een onnderschrift willen meegeven.

"Geen kennis zonder kunde,  geen kunde zonder  kennis" ;D
Ship modelling is not a hobby, it has become a way of live. © Brian King.
Als je ouder wordt, wordt alles slechter, behalve het vergeten, dat wordt steeds beter ...

Mano2

De toegevoegde waarde van een kundig iemand  is in  dezen zeer te waarderen idd, ben zelf door m.n zijn antwoorden her en der ook wijzer geworden in de smf materie maar laten  we niet teveel lof geven anders gaat hij nog naast zijn schoenen lopen, ik heb iig ff geregeld dat hij voorlopig  er niet naast kan lopen want voor hij  deze maat is ontgroeid door zijn roem...  ;D



johannes47

Ook ik als beginneling die nog niets weet, wordt er toch met alle aandacht en zeer goede uitleg gegeven en tijd voor je gemaakt.
Niets is hem te veel, en probeert voor iedereen het juiste en passelijk antwoord te vinden en te geven. Ikzelf probeer het allemaal wel, maar als je dan een vakkundig iemand naast je hebt staan die je dan wil helpen is dat wel een echte uitdaging om verder te gaan.

Mijn dank aan zijn werk, zijn passie en zijn vakkundigheid.

Je bent een Topper voor vele

Groeten van Johannes 47

Herman's Mixen

Ik kan niet anders dan gewoon "Bedankt, Allemaal.... " te zeggen ;)

Wat die grote schoenen betreft, die pas ik wel Mano :P
Al is het alleen al om er een oceaan mee te overwinnen :D
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

mr-d

ik volg dit forum nog niet zo lang maar als er een antwoord bij zit van een probleem is het idd bijna altijd the burglar
ik zeg topper

Herman's Mixen

Bedankt, en welkom bij SMF ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

TattooLeashed

Niet om de discussie voort te zetten hoor maar wat lees ik hier toch allemaal op het forum.

Burglar weg, weer terug, ruzie, gebek... dat ben ik hier helemaal niet gewend  ???

Wat er allemaal is gebeurd weet ik niet maar wat ik wel weet is dat sinds TB minder reageert een hoop vragen onbeantwoord blijven. Zie mijn laatste vraag bijvoorbeeld.

Buiten het feit dat TB nogal eens afscheid neemt en weer terugkomt (maar ja, dat doen de meeste grootheden in hun soort ;) ) wat is het probleem dát hij dat doet? Wees blij dat hij hier gewoon mensen helpt. Sinds hij weg is zijn Core en Yoshi weer wat bijgesprongen maar daarvoor was het een hele tijd praktisch alleen TB die hier veel moeite deed voor het forum. Dat zou hem toch wat bonuspunten opgeleverd moeten hebben, lijkt me zo.

LiroyvH

#14
Niemand krijgt een preferente behandeling als het neerkomt op het afbekken van anderen zonder reden (en soms ook met reden :P), bonuspunten of niet. :)
The Burglar's werk wordt zeker op prijs gesteld, wat hem ook meerdere malen gezegd is door community leden (zie dit topic als voorbeeld!) en team leden al beweert hij van niet, maar dat levert geen vrijkaartjes op om omgangsregels en Core Values te overtreden met aanvallen en op niets gebaseerde insinuaties. Derhalve zal dat ook niet toegestaan zijn, niet van mij, niet van team members, niet van leden, niet van The Burglar: kortom, van niemand niet. Ongeacht wat voor status of reputatie iemand al dan niet opgebouwd heeft over de jaren. Dat lijkt me ook niet onredelijk, toch? :) Mensen met bonuspunten zouden juist een goed voorbeeld moeten geven naar mijn mening. ;)

Verder zal ik persoonlijk inderdaad niet in discussie gaan over het onzinnige topic gedoe eromheen.


Het vorige topic is gesloten om escalatie en verdere discussie te voorkomen (iets wat mislukt is omdat ik was vergeten dat The Burglar! nog modrechten had op het Archief board), de gemoederen zijn kennelijk al veel hoger opgelopen dan absoluut de bedoeling is geweest, iets met verbanden uiteen rukken. Ik was niet echt van plan om dit board dat verder te laten faciliteren op dit moment.
Excuseer, maar derhalve sluit ik dit topic ook. Misschien iets om later eens op terug te komen als de gemoederen wat gezakt zijn. :)

Discussie mag absoluut en moedigen we hier aan, maar het lijkt ons beter dit te doen op een moment dat het wat rustiger is om totaal overbodige en nutteloze escalaties voor iets dat eigenlijk een non-issue is te voorkomen. Muggen en olifanten... :) Het zou zonde zijn als iets kleins een probleem gemaakt wordt.
We roepen iedereen dan ook op om dit te respecteren zodat mensen even rust kunnen nemen alvorens verder te gaan met een zinloze escalatie.

Dank voor het begrip! :)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Advertisement: