News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

Permissie: Wel topics zien, maar niet verder lezen

Started by Jbilderbeek, July 30, 2013, 02:15:54 PM

Previous topic - Next topic

Jbilderbeek

Hallo,

Is het mogelijk om in te stellen dat niet geregistreerde leden:

In een bepaald board wel de topics kan zien die er zijn, maar niet de inhoud van de topics kan zien.

Het lukt me wel om een geheel board onzichtbaar voor ze te maken, maar dus niet de topics.

Bedankt!

great dane



Jbilderbeek

#3
Hi,

Bedankt voor de tip. Dat lijkt een goede optie te zijn.
Helaas is met het installeren iets mis gegaan.

Bij installatie van het pakket kreeg ik de melding dat de map met pakketten niet beschrijfbaar was.
Na wat zoek werk leek mij dat ik de permissie goed moest zetten (leek al te staan op 755).

Lukt niet erg via het beheerscherm. Toen in mn FTP programma gekozen voor CHMOD en daar bij de map 'public_html' overal 'write' aangevinkt (bij de eerste stond deze al). En nu doet mn forum het dus niet meer. Kan niet meer in de public_html map...

EDIT:
Heb via andere weg gezien dat public_html nu op 777 stond, dus niet toegankelijk. Dat is weer gemaakt....
Maar ben nu beetje bang verder te gaan met die mod installeren....nog tips???

Herman's Mixen

Voor wat betreft de rechten op de map public_html chmod 750 alles wat onder die map valt geef je dan chmod 755 dat moet meer dan voldoende zijn om Mods/Themes te kunnen installeren via de package manager, mocht dit dan nog problemen gaan opleveren dan kan je gebruik maken van de package parser welke je kan vinden onder mijn post in mijn handtekening...

Deze tool is bedoelt om de MODS handmatig te installeren !!

download de mod naar je pc en open de parser laad daar de mod in en druk op uitvoeren en kies de gewenste installatie ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Jbilderbeek

Hi,
Ik zal dan ff wachten tot je progje weer online is.
Ik heb allerlei mappen verschillende instellingen gegeven, maar blijf de melding krijgen...

Advertisement: