Foutmelding tijdens opslaan topic

Started by johannes47, July 31, 2013, 12:45:41 PM

Previous topic - Next topic

johannes47

Beste team,


Als ik een Topic wil opslaan krijg ik het volgende: Er is een fout opgetreden. Daarna druk ik nogmaals op verzenden of opslaan dan zegt ie dat het als is opgeslagen.
Kan ik deze foutmelding eruit halen of wat ik moet ik precies doen.

groeten Johannes

Dav999

Stond er nog meer dan alleen "Er is een fout opgetreden"? Dat staat namelijk in de titelbalk van de meeste foutmeldingen...

Gebeurt het alleen bij het bewerken van berichten of ook bij het plaatsen van nieuwe berichten?

johannes47

Hallo,


Als ik gewoon een topic wil aanmaken en wil deze dan opslaan dat krijg ik te zien er is een fout opgetreden, daarna druk ik nogmaals op opslaan, dan komt er te staan, dat ik het bericht al heb op geslagen.

Dus ik weet het echt niet wat ik nu moet of kan doen.


Johannes47

French

Quote from:  johannes47Als ik gewoon een topic wil aanmaken en wil deze dan opslaan dat krijg ik te zien er is een fout opgetreden, daarna druk ik nogmaals op opslaan, dan komt er te staan, dat ik het bericht al heb op geslagen.
Met opslaan bedoel je bekijken,voordat je op verzenden klikt als je een nieuw Topic aanmaakt ? Er kunnen 2 fout meldingen worden weergegeven:

Als er geen onderwerp is ingegeven

Of wanneer er geen tekstbericht is ingegeven

johannes47

Hallo,


Ik heb nu verschillenden topics aangemaakt met titel en gewoon bericht erin geplaatst maar blijf hoe dan ook de foutmelding krijgen bij de eerste opslag, dus ik weet niet wat ik moet doen. Ook als ik twee maal op opslaan of verzenden klik krijg ik de melding dat ik het al een keer heb opgeslagen. Kijk de topic wordt wel geplaatst maar waarom die foutmelding.

Groetjes Johannes47

great dane

zet je forum is in het Engels , probeer het dan eens

ik geef maar een gooi

soms doet een mod het bij mij ook niet dan kijk ik in het Engels en dan doet hij het wel

johannes47

Hallo,

Ik heb dat is gedaan en het probleem is dan ook opgelost. Maar ik heb boven de shoutbox flash script geplaatst en ik heb dat is weggehaald en nu blijkt dat invloed te hebben op de shoutbox nu werkt het ook weer in het nederlands.

Maar het was inderdaad een goede tip van je.

Super bedankt, en bij werkt het weer  :laugh:

Johannes47

Advertisement: