IP.Board 3.4.5 to smf 2.0.5

Started by brunob, September 02, 2013, 08:34:51 AM

Previous topic - Next topic

brunob

Hallo allen,

zit met het volgende.

Ik wil voor een kennis die een forum heeft met Ipboard 3.4.5 omzetten (Converter) naar SMF 2.0.5 heb hier voor de [WIP - Converter] IPB 3.2/3.3/3.4 gebruikt maar dit werkt dus niet goed.

Hij zet wel alles over maar members kunnen niet meer inloggen, alles staat op nul afbeeldingen werken niet en ga zo maar door.

Voordat ik convert heb ik ook gekeken via www.mijnsite.nl/convert.php?debug=1 of er een foutmelding was en deze is zie hieronder.
Notice: Function set_magic_quotes_runtime() is deprecated in /home/******/public_html/******/convert.php on line 70Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/******/public_html/******/convert.php:3163) in /home/******/public_html/******/convert.php on line 79

Als ik alles heb omgezet kan ik zelf als admin dus niet inloggen moet het wachtwoord in database handmatig aanpassen.

Dus ik kan uit dit alles concluderen dat deze convert waarschijnlijk niet werkt met IPboard 3.4.5 of heeft iemand wel positieve ervaringen ermee?

En weet iemand hoe ik alleen de members kan overzetten naar smf? dit forum heeft een groot aantal leden opgebouwd en het zou zonde zijn dat dit verloren gaat.

Ik hoop dan ook dat iemand mij kan helpen met dit probleem.

Alvast bedankt.

Groeten Bruno  ;D

NanoSector

Hoi Bruno,

Sorry voor de late reactie. Helaas kunnen wij je niet helpen met de converters, je bent beter af om in het topic je vraag te posten. Het enige wat ik je kan vertellen is dat de converter gemaakt is voor een oudere versie van PHP en werkt niet correct meer in de nieuwere versies.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

brunob

Hallo Yoshi,

beter laat dan geen reactie  ;)

Had/heb inmiddels al in desbetreffende topic de vraag gesteld.

Jammer dat het niet werkt :(

Groeten Bruno  :D

Advertisement: