Probeer het opnieuw. Gaat het weer fout, meld het dan aan de beheerder.

Started by usa4all, September 05, 2013, 09:05:09 AM

Previous topic - Next topic

usa4all

Hallo,

Als ik op mijn forum klik komt er het volgende te staan:
Quote
Databasefout

Probeer het opnieuw. Gaat het weer fout, meld het dan aan de beheerder.

Vanochtend werkte het nog prima, er is tussentijds niet ingelogd (als beheerder) danwel gewijzigd.

Ik kan echter ook niet inloggen via het forum.. ( Http://forum.verenigdestaten.info)  hoe kan ik dit verhelpen?

TX!!

LiroyvH

Hi,

Login naar het controle paneel van je host en zoek naar phpMyAdmin, dit staat meestal onder database beheer oid of onder mySQL.
Kies je database en scroll dan helemaal naar beneden, klik op "Select All" en dan in die dropdown ernaast kies je voor REPAIR.

Je database zal nu gerepareerd worden. Daarna zou het probleem verholpen moeten zijn.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

usa4all

 
Quote from: CoreISP on September 05, 2013, 11:21:26 AM
Hi,

Login naar het controle paneel van je host en zoek naar phpMyAdmin, dit staat meestal onder database beheer oid of onder mySQL.
Kies je database en scroll dan helemaal naar beneden, klik op "Select All" en dan in die dropdown ernaast kies je voor REPAIR.

Je database zal nu gerepareerd worden. Daarna zou het probleem verholpen moeten zijn.

Het is gelukt.. niet volgens bovenstaande methode ,maar ik had via google iets gevonden en dat heeft ook geholpen..

Toch bedankt...

Advertisement: