News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

Mail adres admin

Started by s_k, September 19, 2013, 05:11:46 PM

Previous topic - Next topic

s_k

Dag mensen,

Een vraag die zo simpel is dat ik na vele dagen niet kan geloven dat ik er zelf niet uit ben gekomen.
Ik ontving mijn mailtjes m.b.t. nieuwe leden e.d. op het verkeerde mailadres.
Toen heb ik het admin adres anders ingesteld, en nu ontvang ik nergens meer mailtjes.
Geen idee wat er mis is!
Ik moet nu steeds als admin inloggen (via een aparte firefox account, maar dan nog!) om te kunnen checken of zich nieuwe leden gemeld hebben. Da's niet handig.
Iemand enig idee hoe ik de forumsoftware zo gek krijg dat 'ie mailtjes stuurt naar 't juiste adres?

Veel dank!

(korte Intro; Ik ben Stijn, 29 jaar, audiofreak, muziekfreak, gek op oud roestend blik met wielen en fotografisch enthousiast. Ik heb een forum voor muziek- en vinylverzamelaars opgezet en daarover gaat dan ook meteen bovenstaande vraag ;))

LiroyvH

Hi,

De mails worden gestuurd naar het email adres in het profiel van administrator(s). In dit geval dus het email adres dat jij in je profiel hebt staan.
Als je ergens anders een mail adres hebt neergezet, bijvoorbeeld onder mailinstellingen in het admin paneel, dan zou het kunnen dat je per ongeluk iets verkeerds hebt ingevuld waardoor je forum nu niet meer kan mailen. Kijk dat ff voor de zekerheid na. :)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

s_k

Dank voor het antwoord! Het lijkt erop dat je goed zat.
Na een tijdje weet je natuurlijk niet meer precies wat je veranderd hebt, maar feit is wel dat 't mailadres in het profiel admin@ was in plaats van webmaster@.
Ergens in een vlaag van verstandsverbijstering verkeerd veranderd.
Straks een een aanmelding doen om te zien of 't werkt.
Lijkt me wel! Super!

LiroyvH

Geen probleem! Blij dat je de instellingen gevonden hebt. :)

Als het werkt, markeer dit topic dan aub als opgelost door te klikken op "Mark Topic Solved", onder het topic.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

s_k


Advertisement: