News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

ibProArcade Scoreboard

Started by johannes47, September 30, 2013, 06:13:38 PM

Previous topic - Next topic

johannes47

Beste mensen,

Ik heb het Arcade MOd geïnstalleerd, maar nu is mijn vraag, ik heb op een andere forum een ibProArcade Scoreboard gezien die de spellen bijhoudt in punten en laat zien. Is het misschien mogelijk dat dit ook kan in SMF. is er hier een mod voor of wat kan ik doen. heb op acarde website zitten kijken maar daar komt een leek als ik echt niet aan uit. Is er iemand die mij ermee kan helpen.

Alvast bedankt

Herman's Mixen

IbProArcade is een totaal en losstaand script wat eigenlijk meer een online gaming portaal is.., tegenover het integreerde Aracade systeem wat wij hier kennen wat Niko destijds heeft geschreven, echter ben ik niet op de hoogte of Niko hier nog actief aan werkt of er überhaupt nog bij betrokken is.

Dat gezegd te hebben, dacht ik wel dat er een bepaalde update was die iets extra's deed met de scores van games en members dus in hoeverre het er nog inzit durf ik je niet te zeggen aangezien ik dit ooit eens in een "grijs" verleden geïnstalleerd had.

Als je eens de link naar de site kan plaatsen misschien dat ik eens kan kijken of ik iets wijzer wordt ??
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

johannes47

Hoi,Burglar

Dit site heb ik wel bekeken zeg maar maar dat is voor mij te moeilijk dit is de website: http://smfarcade.info/forum/

Ik heb de versie geïnstalleerd van: SMF Arcade v2.5 heb ook bij hun die spelletjes eraf gehaald en die werken gelukkig allemaal. Ik was daar op zoek naar een ander uiterlijk maar daar kan ik echt niets vinden dat je zou kunnen uploaden zeg maar. Maar ik ben benieuwd of jij er uit komt op die website.

groetjes Johannes47

Herman's Mixen

Zoals ik er even snel door heen ben gewandeld is dit wat ik kon vinden neem aan dat je de layout bedoeld van de arcade templates ??

dit is wat ik zo even snel heb kunnen vinden

http://smfarcade.info/forum/index.php?topic=4217.0
kijk even in het topic voor de demo's hiervan

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

johannes47

#4
Hallo Burglar!,

Ja precies wat ik bedoel aan skin zeg maar , maar ik kan daar echt niets downloaden of lezen wat ik eventueel moet aanpassen zeg maar.
En wat betreft de scoreboard zal ik even een plaatje voor je bijdoen misschien is dat makkelijker.

Ik heb op verschillen de forums al gevragen of hun me ermee kunnen helpen maar helaas. Dus moest ik maar naar dit vertrouwde forum voor hulp.

Ik gebruik nu template DarkModern en heb de versie van SMF Arcade 2.5 RC2  dus misschien heb jij hiermee wat informatie. Ik hoop dat je echt iets voor kan vinden.

Ik heb dit even nog geopend omdat ik dit heb gevonden : zie bijlage, maar weet echt niet wat ik ermee moet doen zou jij mij ermee kunnen helpen a.u.b

Groetjes johannes47

Herman's Mixen

Ik hoop misschien het weekend even tijd vrij te maken om hier even mee te stoeien ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

johannes47

Beste Burlar,

Ik heb misschien nog iets voor je waar je misschien wat aan hebt Klik hier voor Arcade Toolbar Block

Ik weet het natuurlijk niet, kijk ik heb alles al verwijderd van mijn ftp server, als jij iets kan vinden of weet hoe het werkt, kan ik dan weer netjes stap voor stap gaan doen. Dan weet ik gewoon dat het met jou weer perfect gaat. maar goed ik kijk geregeld op dit forum, want daar heb ik al veel van opgestoken.

groetjes johannes47

johannes47

Hallo Burglar!


Na een hoop gezoek en proberen heb ik toch samen met uitleg op de site: http://smfarcade.info/ toch voor elkaar gekregen, maar als je niet alles begrijpt is het super moeilijk. Maar door wat uurtjes te rommelen heb ik toch het voor elkaar gekregen. Dus jij hoeft je vrije tijd niet in mij te steken. Maar toch super bedankt voor de moeite en inzet.

Groetjes johannes47

Advertisement: