Mods installeren

Started by swinkel, October 28, 2013, 04:03:19 PM

Previous topic - Next topic

swinkel

hallo ik heb even een vraag over het installeren van mods.
ik heb er jammer genoeg niet erg veel verstand van en hoop dat iemand mij kan / wil helpen
voorheen kon ik via pakketbeheer mods installeren, dit werkt nu ineens niet meer ??
als ik een mod wil installeren krijg ik het inlog scherm te zien om opnieuw in te loggen ?
als ik dit doe en dan vervolgens weer in pakketbeheer op installeren klik gebeurd dit weer ?
heeft iemand een idee hoe dit op te lossen

Gr. Sander

LiroyvH

Hi Sander,

Dat is raar.
Welke versie van SMF draai je en welke mods heb je geinstalleerd?
Geen foutmeldingen...? En is het echt de login om geheel in te loggen, of de wachtwoord check om het Beheer paneel in te mogen?
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

swinkel

hallo

ik draai nu op 2.0.4 voorheen op 2.0.5   :-X
ik wilden de update naar 2.0.6 uitvoeren maar dit lukte niet automatisch via het beheer paneel
toen heb ik dit handmatig gedaan en dat werkte maar toen werkte de youtube mod niet meer ?
de youtube mod heb ik geprobeerd te installeren maar dit lukt dus niet ?
toen heb ik het weer terug gezet naar 2.0.5 en toen werkte alles weer.
ben toen nog gaan proberen om het via pakketbeheer te installeren maar heb toen jammer genoeg 2.0.5 ook verwijderd  :'(
het probleem is dat als ik inlog als beheerder en dan naar pakketbeheer ga en de mod wil installeren ik geheel opnieuw moet inloggen
en zo nu en dan na de login voor het beheer paneel geeft ie ook een sessie check fout ?
ik heb trouwens alleen de youtube mod geinstalleerd

swinkel

ik kan trouwens geen 1 mod installeren ?
het downloaden lukt wel maar als ik op installeren druk moet ik geheel opnieuw inloggen ??

swinkel

iemand toevallig nog een tip voor me waar eventueel naar te kijken ?
ik kom er jammer genoeg niet uit.

Gr. Sander

Herman's Mixen

verander je cookie naam in serverinstellingen.... opslaan

dan je browser cache en internet bestanden verwijderen.... probeer het opnieuw !
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

swinkel

bedankt voor de tip burglar

heb dit zo juist gedaan maar het haalt jammer genoeg niks uit ?
het probleem blijft hetzelfde   :(

Herman's Mixen

mag ik vragen welke browser je gebruikt ?

en welke fout(en) krijg je in Foutenlogs ??
deze graag even melden ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

swinkel

hallo burglar

ik gebruik internet explorer 10 ( heb ook Firefox geprobeerd en dat maakt geen verschil )

als ik de foutenlog bekijk op het forum krijg ik er 2 te zien


Herman's Mixen

log eens in via je FTP en kijk een wat de rechten zijn voor

/Packages/temp en /Packages/backup

bijde mappen zouden de permissie 755 moeten hebben.... aan de andere kant kan het zijn dat de apache webserver de gebruiker is van deze twee mappen in dat geval dient je hoster deze mappen toe te kennen aan de FTP user....
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

swinkel

ik heb net even gekeken en beide mappen hebben inderdaad 755
ik zie een map pakages staan en daar staat de temp niet in ?
en er zit onder smf ook een map packages en daar staan ze beide wel in


Herman's Mixen

Welke gebruik je ??
de root van je website dus in feite www.domein.ext of in de sub map smf www.domein.ext/smf
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

swinkel

ik gebruik de root

heb hem nu wel handmatig geupdate naar 2.0.6 maar de YouTube mod krijg ik er niet in ?
als ik de mod wil installeren, moet ik opnieuw inloggen
en als ik het dan opnieuw probeer gebeurd dit weer ?

swinkel

ik kan trouwens niks vinden over dit probleem ?
is dit nog niet eerder bij iemand voor gekomen ??

Herman's Mixen

Enige wat ik me kan bedenken is dat er cookies lokaal worden opgeslagen, waardoor de session handler in de stress schiet...
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

swinkel

cookies lokaal opslaan staat uit ?
heeft wel aan gestaan maar staat nu uit en dat is het jammer genoeg ook niet ?
misschien nog andere tips ? baal er van dat het niet meer werkt
het is trouwens niet alleen de YouTube mod, ik kan er geen 1 installeren via pakketbeheer ?

Gr. Sander

swinkel

wat doet trouwens de Remove all hooks button in de repair_settins.php ??
die begrijp ik niet helemaal

Herman's Mixen

remove hooks verwijderd de geinstalleerde hooks, meer niet ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

NanoSector

Heb je dit probleem al voorgelegd bij je host? Zonee zou ik dat eens doen, kijken wat die zeggen. En kijk ook eens of er wat in je error log staat, Maintenance > Logs > Error Log

Als het probleem niet lokaal ligt zou het misschien op de server kunnen liggen.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Herman's Mixen

Aangezien je toch nog wat problemen hebt zou ik je even het volgende willen adviseren...

kun je het bestand repair_settings uploaden naar je forumdirectory en het vandaar uit aanroepen? Zet alles terug naar de 'recommended settings' en kijk eens of dat help.

What is repair_settings.php?
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: