News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Sources 2.0.1 naar 2.0.6

Started by luxsat, October 29, 2013, 01:57:29 PM

Previous topic - Next topic

luxsat

Ik heb een nieuwe installatie gedaan van SMF 2.0.6 en als ik ga kijken bij de gegevens is de Sources 2.0.1 out of date en zou 2.0.6 moeten zijn , hoe kan ik dit oplossen en waar vind ik hier het nodige voor ?
Alvast bedankt voor de hulp.

Groetjes van Jef 

LiroyvH

Hi luxsat,

Dat is een bekend probleem, er staat een foutje in een van deze Sources.
Ik ga het download pakket morgen (ondertussen: later vandaag... :P) op de server aanpassen zodat nieuwe installaties dit probleem niet verder vertonen.

Helaas moet je dan wel het bestandje overschrijven, ik zal morgen even laten weten welke dat is.
In principe zou het voor zover ik weet totaal niet moeten uitmaken voor thema's, modificaties, etc dat je die zou kwijtraken oid dus wat dat betreft niet teveel van verwachten, tis geloof ik slechts 1 bestand. :)

Wordt aan gewerkt!
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

luxsat

Alvast bedankt voor het antwoord en dan wacht ik even Uw bestandje af.
Groetjes van Jef 

luxsat

Ps
Wat ik ook vind is dat bij installatie veel rechten niet goed komen te staan en zo is het telkens een zoeken wat er aangepast moet worden.  ;)
Groetjes van Jef 

luxsat

Is er nog verdere info aangaande dit probleem ?
Groetjes van Jef 

NanoSector

Hoi luxsat,

Laatst dat ik gehoord had was het pakket geupdate. Probeer het nu nog eens.

Wat betreft je andere probleem:
Quote from: luxsat on October 30, 2013, 05:20:13 AM
Ps
Wat ik ook vind is dat bij installatie veel rechten niet goed komen te staan en zo is het telkens een zoeken wat er aangepast moet worden.  ;)
Wat bedoel je met "rechten"? Permissies in SMF of bestandspermissies, of iets anders?
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

luxsat

QuoteLaatst dat ik gehoord had was het pakket geupdate. Probeer het nu nog eens.

Wel dat was mijn vraag en ik had hier een oplossing verwacht maar hoorde niets meer.

Ik kan moeilijk weer een nieuwe installatie gaan doen om het op te lossen.
Wat moet ik proberen ?
Wat moet ik updaten ?
Waar vind ik het nodige om dit te doen en hoe doe ik dat ?
Groetjes van Jef 

swinkel

ik heb dit probleem ook idd
heb hem vandaag nog geupdate maar haalt niks uit ?

Gr. Sander

luxsat

Groetjes van Jef 

swinkel

in de map Sources zit het bestand Subs-Members.php
daar zit volgens mij de fout in en die kan je via bv FileZilla vervangen
dit haalt echter niks uit aangezien het bestand in de nieuwe update niet juist is

luxsat

Ik heb heel de map Sources overschreven maar ook hier zonder resultaat.
Groetjes van Jef 

Herman's Mixen

Moet naar mijn weten de volgende bestanden zijn

/Themes/default/Admin.Template.php
/Sources/Admin.php

Daar kom ik in ieder geval de javascript bits tegen welke deze moeten genereren
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

luxsat

De Sources had ik al overschreven en nu heb ik de /Themes/default/Admin.Template.php overschreven maar zonder resultaat.

Het probleem zit in de Subs-Members.php die geeft nog steeds 2.0.1
Groetjes van Jef 

Herman's Mixen

hoeveel % ben ze er zo zeker van dat het subs-members.php is... daar word het niet vandaan gehaald !!

dat de melding subs-members.php aangeeft is heel wat anders :P

ga naar onderhoud --> taken --> haal simpelmachines bestanden op ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

luxsat

Het helpt niet er veranderd niets.
Groetjes van Jef 

Herman's Mixen

Dan heb ik het vermoeden dat het bestand op de server nog niet aangepast is zoals Core hier boven vermelde... dus blijft het gewoon afwachten.... tot die tijd....
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

luxsat

Buiten de Sources die niet juist weergegeven worden is er nu ook een probleem met de Nederlandse taalbestanden.
Zou iemand mij eens duidelijk kunnen zeggen waar ik die nieuwere bestanden vind en hoe ik te werk ga om die update door te voeren.
Ik heb lang aan het zoeken geweest maar vind jammer genoeg niet wat ik zoek.
Alvast bedankt.
Jef
Groetjes van Jef 

luxsat

Ondertussen is het gelukt met die talen , heb het handmatig ingevoerd.
Nu nog die Sources
Groetjes van Jef 

luxsat

Ook het probleem van de Sources is nu opgelost  :)
Groetjes van Jef 

Advertisement: