News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Database niet identiek aan forumversie.

Started by TattooLeashed, November 06, 2013, 12:00:47 PM

Previous topic - Next topic

TattooLeashed

Ik heb blijkbaar een verouderde database. Forumversie is 2.0.6 en de database 2.0. Nou wil ik de database ook graag op 2.0.6 hebben. Kan iemand me daarbij helpen?

Heb wel wat dingetjes geprobeerd maar ben veel te bang dat me de boel (weer) in de soep loopt  :-[

Herman's Mixen

pak van large upgrade pakket het upgrade.php bestand en de *.sql file plaats deze even in je root van je forum run de upgrade.php in je browser, verwijder deze 2 bestanden weer moet voldoende wezen ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

TattooLeashed

Waar zit die 'root' precies? Is dat public_html en dan wat daarna komt in ftp?

Herman's Mixen

/public_html/ inderdaad waar je daar SSI.php ziet staan ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

TattooLeashed

En moet ik die bestanden dan in SSI.php plaatsen of hetzelfde gedeelte als waar die map staat?

Herman's Mixen

SSI.php staat in je root van je forum locatie daar plaats je de boven genoemde bestanden bij... daarna de upgrade.php uitvoeren... bestanden weer verwijderen ... browser leeg maken cache... browser opnieuw opstarten en check dan nog eens....
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

TattooLeashed

Oke bedankt TB. Ga ik dat straks even doen wanneer het wat rustiger is op het forum. Zet ik hem even in onderhoud. Ik laat je weten of het gelukt is :)

LiroyvH

Je hoeft je hier niet echt druk om te maken.
Zitten volgens mij geen eens wijzigingen in sinds die tijd, behalve het versie nummer :P
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

NanoSector

Quote from: The Burglar! on November 06, 2013, 02:14:31 PM
SSI.php staat in je root van je forum locatie daar plaats je de boven genoemde bestanden bij... daarna de upgrade.php uitvoeren... bestanden weer verwijderen ... browser leeg maken cache... browser opnieuw opstarten en check dan nog eens....
Je hele browser leeg moeten maken is denk ik wat overkill, je verwijdert alleen bestanden.
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Herman's Mixen

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

TattooLeashed

Quote from: CoreISP on November 06, 2013, 03:07:19 PM
Je hoeft je hier niet echt druk om te maken.
Zitten volgens mij geen eens wijzigingen in sinds die tijd, behalve het versie nummer :P

Hey Core.

Ik wilde laatst een mod installeren en die gaf aan dat er een error was. De database was verouderd waardoor de installatie niet goed werkte. Ik met mijn goede gedrag daarom maar die stappen gaan volgen...

LiroyvH

Maar hoe kom je erbij dat die fout aan de database versie lag?
Er is tussen 2.0 Final en 2.0.6 echt helemaal niets veranderd aan de database... Het gaat puur om een versie nummertje.

Dat die mod installatie fout gaat zal dus aan iets anders gelegen hebben.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

TattooLeashed

Omdat het tijdens die installatie vermeld werd van de database. Dat dat wellicht de stoorzender was. Dus dan ga ik het daar zoeken natuurlijk ;)

Advertisement: