postings met nieuw bericht

Started by luxsat, November 16, 2013, 12:01:50 PM

Previous topic - Next topic

luxsat

SMF 2.0.6
Als ik op ons forum in een bericht dat reeds meerdere pagina's telt een nieuw bericht krijg staat daar het logo new
Als ik op new klik kom ik op de eerste pagina bij de eerste posting.
Nu zou ik graag zoals bij ons oud forum 1.1.19 wanneer ik op new klik op de laatste posting terecht komen.
Is hier een oplossing voor

Alvast bedankt om het eens te bekijken
Jef
Groetjes van Jef 

great dane

als je bedoel wat ik denk

in je profiel / persoonlijke berichten/ boven in zie je staan ...Toon meest recente persoonlijke berichten bovenaan

die even aan vinken

luxsat

Neen dat is niet echt wat ik bedoel want op ons oud forum 1.1.19 als je daar op new klikt kom je onderaan in de lijst op de laatste posting.

En zoals U dat bedoeld kom je wel in de laatste posting maar dan bovenaan en dat is niet de bedoeling.  ;)

Jef
Groetjes van Jef 

Herman's Mixen

http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=1628

deze zou je kunnen proberen, aangezien het een oude mod betreft moet je deze ook via packages --> advanced --> emuleer versie
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

luxsat

Ja sorry dat zou best wel kunnen maar ik ga mij niet aan een oud pakket wagen dat heeft mij in het verleden ook al problemen bezorgd , ik houd het liever bij reeds beproefde versies.
Ik zie trouwens dat het hier op het board ook niet toegepast is  ???
Ook vind ik dat er nog erg weinig bruikbaar materiaal is voor de 2.0.6 en wij zijn allemaal geen professionals om zomaar wat te gaan rommelen in de bestanden.
;)
Groetjes van Jef 

Herman's Mixen

installeren via een package manger in het algemeen is al niet wijs....
Je kan mods ook handmatig installeren dit geeft je veel meer vrijheid en geen overtollige rotzooi in de package manager...

zolang je de mods kan parsen onder versie 2.0.6 op de mod site zou het in principe normaal moeten installen via je package manager als je niet de juiste versie nummer zou hebben voor die betreffende mod ;)

Manual Installation of Mods

kan je dus helpen hoe en wat je zou moeten weten, tevens een goede IDE editor als Netbeans en/of ZendStudio is een must.... Netbeans is gratis ... ZendStudio is een Commercieel pakket...
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

luxsat

Eigenlijk een beetje dom van mij want de optie is wel aanwezig om direct naar de laatste posting te gaan enkel heb ik die nooit gebruikt en steeds via de nieuw knop naar de laatste posting gegaan.
Groetjes van Jef 

Herman's Mixen

Yup alleen is hier het feit SMF 1.1.x is een ding en SMF 2.x is een ander ding aangezien beide totaal verschillen van Engines ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: