News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Nog een layout oplossing gezocht

Started by luxsat, November 23, 2013, 08:59:43 AM

Previous topic - Next topic

luxsat

Nog een lay-out oplossing gezocht.

Ik ben wat templates aan het testen en heb er eentje gevonden waar ik wel iets kan van maken maar heb een probleempje met het nieuws venster.
Bij het openen zie je het nieuws venster staan , echter als je verder in de postings gaat is het nieuws venster bovenaan verdwenen.
Graag zou ik natuurlijk het nieuws venster op elke pagina zien.

Iemand een oplossing ?

Hier een voorbeeld , deze website is niet in werking en heeft een oude data base dus hij is enkel maar om wat te testen
http://test.luxsat.be/forum/index.php
Groetjes van Jef 

French

Onder Beheer=>Configuratie=>Huidig Thema kan je wat instellingen v.w.b het nieuwsvenster aanvinken Toon willekeurig nieuws bovenin het forum en Laat de nieuwsbalk zien....even uit proberen welke instelling je het beste uitkomt

luxsat

Bij de meeste templates is dat wel zo , enkel bij deze heb je maar één mogelijkheid

Groetjes van Jef 

Herman's Mixen

heeft dit theme bijvoorbeeld een eigen settings.template.php ??
en eventueel eigen taalbestanden in bijvoorbeeld /Themes/daybreak/languages/settings.english.php ??
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

luxsat

Ik voeg het theme hier even bij dan kun je zelf eens een kijkje nemen.
Alvast bedankt
Groetjes van Jef 

luxsat

Lijkt een lastig probleem te zijn , niemand
Groetjes van Jef 

Advertisement: