Vraag voor Yoshi's mod

Started by TattooLeashed, November 14, 2013, 01:04:42 PM

Previous topic - Next topic

TattooLeashed

Ik wilde dit eigenlijk via pm doen maar dat is geblocked  ???

Dan maar via hier:

Hey Yoshi,

Ik wilde je mod om het forum te voorzien van tab bladen eens uitproberen. Werkt prima alleen is de achtergrondkleur niet gewenst van de tabs. Die heb ik het liefst transparant. Ook vind ik de outlines wat te dik. Zijn er manieren om dit aan te passen zodat het meer aansluit op mijn forum?

Alvast bedankt voor je reactie.

Groet Dan

NanoSector

Hoihoi,

Sorry, ik heb mijn PMs alleen open voor mensen die op mijn lijstje staan :)
Dit om spam te voorkomen.

Heb je de laatste versie van de tabs mod geinstalleert, die niet op de mod pagina maar in het topic te vinden is?
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

TattooLeashed

Eh nee, heb de laatste versie van de mod gepakt. Niet goed?

NanoSector

Jawel, die werkt ook, maar met de versie in het topic wordt themen makkelijker :)

http://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=505957.msg3635306#msg3635306 < Als je deze gebruikt dan zal het een stuk simpeler worden :)
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

TattooLeashed

Mod geprobeerd en werkte inderdaad beter. Echter kreeg ik bovenaan het scherm een soort foutmelding. En de size van het font was drie keer groter dan normaal  :o

Maar wel gezien hoe het werkte, thx :)

NanoSector

Heb je een linkje naar je site? Zal ik er morgen eens naar kijken :)
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."


NanoSector

Zou je ook de mod even kunnen installeren?
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

TattooLeashed

Kan wel maar dan moet dat wel op een rustige tijd. Midden in de nacht of zo. Anders ziet het er niet uit. Ik kom er nog met je op terug :)

NanoSector

Hallo TattooLeashed,

Inmiddels is het alweer een week geleden :)
Heb je zelf al een oplossing gevonden of heb je nog steeds hulp nodig?
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

TattooLeashed

Oei, was deze even vergeten, excuses.

Ben er nog niet mee verder gegaan ivm andere drukke zaken. Ik kom er zsm op terug :)

Advertisement: