News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

Forum integreren

Started by Buienradars, January 10, 2014, 03:07:24 PM

Previous topic - Next topic

Buienradars

Hallo mensen

Op mijn homepage hxxp:buienradars.eu [nonactive] wil ik graag gebruik maken van het SMF software.
Ik heb inmiddels al het software geinstaleerd op hxxp:buienradars.eu/Weernieuws/index.php. [nonactive]
Het is de bedoeling dat er maar èèn topic komt zoals het nu is waarin ik weerpraatjes ga maken dus zonder leden, via het software wat ik nu gebruik zou ik elk praatje elke keer moeten gaan uploaden.
Nu wil ik dat graag integreren met mijn homepage.
Is dat via iframe voldoende of is er iets mooiers van te maken.


Buienradars

Ik zie trouwens nu ook dat Iframe niet gaat werken.

<iframe src="http://buienradars.eu/Weernieuws/index.php/topic,2.0.html/" width="550" height="600" marginwidth="0" marginheight="0" frameborder="no" scrolling="yes" style="border-width:2px; border-color:#333; background:#FFF; border-style:solid;"> </iframe>

LiroyvH

Sorry dat ik het eerst even vraag, maar als je slechts 1 topic gaat openen waarin je af en toe wat praatjes houdt over het weer; is het dan niet veel makkelijker om gewoon een blog te installeren in plaats van een forum? o0
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Buienradars

Daar zeg je wat maar daar heb ik geen kaas van gegeten.
Ik moet er ook bij vermelden dat het eventueel later wel met leden moet gaan werken.

Herman's Mixen

Ten eerste iframe in secure !!

ten tweede een blog is een goed alternatief ook als je met leden zou werken, de SMF engine is alleen ietwat krachtiger en je kan er  evenveel mee als bijvoorbeeld wordpress...

SMF is aan te passen, door de "boardtypes" uiterlijk te veranderen zodat het eruit ziet als een blog bijvoorbeeld, dit vergt alleen wel wat coding skills..
een goed voorbeeld is de protendo fork van Bloc/BjornHK zie http://www.protendo.net/ als voorbeeld... eventueel zou je hem kunnen contacten er zou een publieke beta komen met de kerst dagen weet alleen niet of dit eigenlijk al is gebeurt.... aangezien bloc nog wel eens het project stopt !!
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Buienradars

Tja di skills ontbreekt het me nog al aan Herman ;)
En met Iframe krijgt ik het niet werkend blijkbaar.

Quote
Deze inhoud kan niet worden weergegeven in een frame

Ter bescherming van de informatie die u op deze website invoert, staat de uitgever niet toe dat deze inhoud wordt weergegeven in een frame.

Mogelijke acties:
Deze inhoud in een nieuw venster openen 


buienradars.eu/weernieuws.html

Herman's Mixen

Iframe niet gebruiken aangezien het zeer onveilig is !!

en als ik je forum zo in een iframe zie vind ik hem erg smal zie de helft niet eens op een 1600x1200 resolutie



Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: