News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

toksta

Started by mr-d, March 26, 2014, 11:49:27 AM

Previous topic - Next topic

mr-d

weet iemand of er nog een mod bestaat net zoiets als toksta voor smf 2.07
of een teamspeak intergration zou voor mij wel erg mooi zijn als dat ook bestaat

groeten D

minecraft theme old and new

Herman's Mixen

een beetje meer informatie zou wel op zijn plaats zijn, toksta en teamspeak zeggen me  niks  ....
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

mr-d

teamspeak is het meest gebruikte programma onder gamers om tijdens het gamen met elkaar te praten
en toksta is shoutbox waarmee je ook met elkaar kan praten en chatten uiteraard en daar is ook een mod van maar die is niet compatible met 2.07 link naar mod http://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=1800

dus de hamvraag in deze is dan is er een mod waardoor de leden live met elkaar kunnen praten geïntegreerd in smf

Groeten D

Herman's Mixen

Je zou die mod gewoon handmatig kunnen installeren, normaliter zou ik zeggen emuleer hem via de packman maar een 2.0 RC1 is wel erg oud om te emuleren.

kijk even voor meer informatie in de Wiki

Package Manager
Manual Installation of Mods

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

mr-d

Dat gaat helaas niet meer want je moet iets instellen voor de api maar je kan geen account meer aanmaken bij toksta omdat dit niet meer bestaat dus gaat het niet werken jammer

Herman's Mixen

Dan houd het inderdaad op voor deze applicatie !!

Wat teamspeak dan betreft enige uitgangspunt wat ik heb kunnen vinden is deze http://addons.teamspeak.com/directory/addon/integration/TS3-VBulletin-Integration.html
je zal dus je eigen mod moeten bouwen gebaseerd op deze informatie
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

mr-d

thankxz
kijken of ik daar uit gaat komen ff stoeien

Advertisement: