News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Automatisch sluiten en verplaatsen topic.

Started by aquaplaats, May 17, 2014, 02:54:15 AM

Previous topic - Next topic

aquaplaats

Hallo mede smf gebruikers.
Mijn forum draait nu al geruime tijd op smf met grote tevredenheid. Voorheen was dit nog phpbb en dat ging toch allemaal iets stroever.  ;D

Op mijn site staan voornamelijk zoekertjes van gebruikers.
Na 90 dagen geen reactie sluit en verplaats ik deze naar een archief.

Inmiddels begint het zoekertjesaantal op te lopen en zou ik dit proces willen automatiseren.
Een auto purge had ik al kunnen vinden maar dat is niet helemaal wat ik wil.

Bedoeling is als er 90 dagen geen antwoord meer geweest is in het topic dat dit dan automatisch sluit en verplaatst naar archief.
Mss kan het wel met 2 aparte functies ? Eerst automatisch slotje en dan verplaatsen van alle slotjes ?

Wie weet raad...

Bedankt,

Herman's Mixen

#1
Wat je vraagt is een beetje uitzonderlijk, dit zal niet zomaar gaan heb ik zo het vermoeden ...

Je zou eventueel het via een omweg kunnen doen, hier voor moet je wel het "Archief" board wat je gebruikt instellen als recycle board...
eventueel in combinatie met Auto Lock Old Topic mod,

zelf heb ik geen smf meer geinstalleerd staan, dus je zal dit alternatief zelf even moeten testen...

Als je dan de automatisch gesloten topics, verwijderd zouden deze dan standaard in je recycle board terecht moeten komen, dit werkt alleen op deze manier als er NOG geen recyle board is ingesteld !!

Btw... Zorg ook dat je onder herstel lid opties onder themes en layout ook modereren als check boxen hebt aanstaan, hiermee kan je dan hele zwikkies gesloten topics in een keer verwijderen en/of verplaatsen....
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: