News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

2 vragen over BBC

Started by Atwist, June 30, 2014, 02:52:52 AM

Previous topic - Next topic

Atwist

Vraag 1,
Hoe kan ik de "Quote" zo maken dat ik een deel van de tekst gelijk tussen de Quote en /Quote staat.
Net als hier op het forum, op mijn forum moet ik op Quote klikken tekst plaatsen dan weer op Quote klikken en dan moet ik nog een / voor Quote zetten.
Dit is niet erg handig.

Vraag 2,
Bestaat er een mogelijkheid om en verwijzing te linken zonder dat je het forum verlaat.
Na maak ik een link naar een topic en als je hier op klikt dan wordt er een nieuw tabblad met de topic geopend.
Je zou toch ook direct naar de topic kunnen gaan?

LiroyvH

Mbt vraag 1; ik weet niet zeker of ik snap wat je bedoeld.
Maar als je in het reageer scherm zit, dan zou je tekst moeten kunnen selecteren. Als je vervolgens op quote klikt, dan voegt het systeem zowel de quote als /quote toe aan het begin/eind van de door jou geselecteerde tekst. Wellicht dat dit gedrag anders is als je de WYSIWYG editor gebruikt, dat heb ik niet getest en die heb ik al jaren niet gebruikt.

Mbt vraag 2; volgens mij is er een mod voor. Maar ik heb geen tijd om het op te zoeken op dit moment.
Probeer even de zoekfunctie hier (al dan niet in het Engels), want de vraag is al eens eerder gesteld. :)
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Atwist

Vraag 1 klopt helemaal als ik de WYSIWYG editor dan werkt dit wel. :D

Voor vraag 2 ga ik op zoek

Alvast bedankt

Herman's Mixen

vraag 2 echter vind ik het niet zo storend als ik naar een verwijs topic wordt verwezen binnen een bepaald topic dat ik een tabblad voor me kiezen krijg, daar verder te lezen en de informatie heb vergaard zoals ik deze nodig had om het andere topic te kunnen volgen... sluit ik het tabblad weer en ga op me gemak verder in het originele tabblad ;)

zo zou het in feite moeten werken ;)

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: