News:

SMF 2.1.4 has been released! Take it for a spin! Read more.

Main Menu

Problemen met ons forum

Started by H0 modelspoor, October 16, 2014, 03:42:52 PM

Previous topic - Next topic

H0 modelspoor

Hallo,

Ik draai al enige tijd een forum van simple machine op de server van pc extreme.
Deze gaat steeds meer problemen geven, laatst wou ik hem updaten en dat ging al niet voorheen lukte dit nog wel via een omweg (via ftp, maar niet via het pakketbeheer)
Heb toen de backup van de oude maar weer handmatig terug gezet maar ik wil toch een aantal mods installeren en de update naar de nieuwste versie.

Wanneer ik in pakketbeheer op installeer modificatie druk dan gooit hij me eruit en krijg ik het inlogscherm te zien.
Dat is zowel bij de update als bij het installeren van een mod.

Ik heb wel vaker gehoord dat pc extreme en simple machine elkaar niet zo  lief vonden maar het moet toch normaal kunnen werken dacht ik zo??
Wie kan mij hierin raad geven.

SMF-bestand   Jouw versie   Huidige versie
SMF-pakket   SMF 2.0.7           SMF 2.0.9
Sources                  2.0.7                  2.0.9
Standaardtemplates   2.0                  2.0.9
Taalbestanden          2.0.7                  2.0.8

Groet
SMF-pakket                   SMF 2.0.11
Sources                           2.0.8   
Standaardtemplates    2.0.10
Taalbestanden             2.0.10

Herman's Mixen

na een beveiligingslek gedicht te hebben in de package manager in SMF 2.0.9, en het feit PC EXTREME no mister nice guy is en blijft, als we het hebben over server configuraties....

zullen deze twee (Water en Vuur) nooit goed met elkaar overweg kunnen gaan....

adviseer je echt om een andere host te vinden, benader COREISP als je echt betrouwbare hosting wilt hebben met SMF ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: