Hoe kan ik uit een submap alles doen?

Started by johannes47, November 29, 2014, 06:36:02 PM

Previous topic - Next topic

johannes47

Hallo,

ik zou graag dit forum willen gebruiken naast mijn bestaande website. Nu heb ik een submap aangemaakt en alles geïnstalleerd. Ik gebruik via mijn eigen website een Iframe. Nu krijg ik dus problemen, ik kan wel het forum zien, maar als ik verder wil gaan houdt het helemaal op. wat doe ik verkeerd ? Kan iemand mij helpen ermee zodat ik via de iframe alles kan doen. Moet een verwijzing maken naar de pagina of hoe gaat dat allemaal. Hoop dat iemand mij ermee kan helpen en uitleg kan geven hoe ik dat moet doen.

bedankt alvast.

Johannes

Herman's Mixen

SMF en Iframes bijten elkaar dus het wordt je ook afgeraden smf met iframes te gebruiken, wel kan je de SMF header eventueel aan passen zodat het je site zou matchen
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

johannes47

#2
Hoi hoi,


Bedankt voor je uitleg, ik heb dus een VIP onderdeel gemaakt in de website, nu kan je als vip het forum bereiken mits ik het voor elkaar krijg. Hoe kan ik het doen  of moet ik doen om wat jij zegt voor elkaar te krijgen. ook nu vanuit mijn website kan ik niet de index.php aanspreken van het forum ? En alles is geïnstalleerd en aangemaakt.

Johannes

NanoSector

Hoi Johannes,

SMF en iframes gaat inderdaad niet werken, SMF 2.1 heeft hier zelfs een blokkade voor.

Ik snap niet helemaal wat je wilt bereiken met je VIP status, though?
My Mods / Mod Builder - A tool to easily create mods / Blog
"I've heard from a reliable source that the Answer is 42. But, still no word on what the question is."

Herman's Mixen

ben inderdaad ook even het spoor bijster, zou je het eens kunnen laten zien via screenshots of iets dergelijks

VIP gebruikers, zijn dat bepaalde ledengroepen of toch een heel ander systeem ??
waarom kan je dan niet je index.php aanspreken ?

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: