Shoutbox in thema ´new look´ bovenaan niet zichtbaar....

Started by -Sas-, October 26, 2015, 11:41:15 AM

Previous topic - Next topic

-Sas-

Hallo allemaal!

Ik heb al even lopen zoeken op het forum, maar kan het antwoord zo niet vinden. Ons forum draait op SMF 1.1.21. Wij gebruiken bovenaan de site een shoutbox (1.16). Nu wil ik de site op een nieuw thema zetten, nl. ´new look´ . Helaas is de shoutbox dan niet zichtbaar bovenaan de site. In het beheer staat nog wel gewoon het instellingen deel enzo. Daar kan ik dus gewoon bij. Weet iemand of het mogelijk is om de shoutbox zichtbaar te maken in dit thema? Ik bedoel dit:



Dit is dus in een ander thema waarin die wel zichtbaar is...

Alvast hartelijk dank!

Robert.

Waarschijnlijk is de mod geïnstalleerd voordat je het thema hebt geïnstalleerd, wat niet zo'n heel erg probleem is, valt ook vrij makkelijk op te lossen. Bij de installatie van mods wordt de mod ook in andere thema's geïnstalleerd indien aangegeven, dus ik zal de aanpassingen handmatig voor je maken. Weet niet zeker of alle data wordt verwijderd als je de mod opnieuw installeert, dus laten we dat maar niet proberen. :P Om welke shoutbox gaat het precies?

-Sas-

Bij de mods staat alleen shoutbox 1.16. Bij 'overzicht bestanden' staat : sbox_v1.16.zip

Robert.

Even gezocht op de bestandsnaam die je aangaf, ik ben deze post tegengekomen: http://www.simplemachines.org/community/index.php?topic=73722.msg859698#msg859698 Is het deze mod toevallig?

Zou je anders index.template.php van zowel 'Default' als 'New Look' willen toevoegen aan de bijlage?

-Sas-

Dat is hem inderdaad volgens mij...Ik moest de default index template effe zoeken. Die kan je niet terug halen via forum beheer dus ben effe via FTP op jacht gegaan. Ik heb ze beide nu. Ik ga er tenminste vanuit dat dit de goede is van default ;)

Robert.

Hmm, in Index.template.php zie ik zo niets staan. Zou je BoardIndex.template.php van New Look kunnen toevoegen als bijlage? Dit stukje code is wat er mist:

// display shoutbox
if (function_exists('sbox')) sbox();


Robert.


-Sas-

Helemaal super!!! Weer een stap verder :D :D Nu nog even een paar knoppen terug zetten en dan ben ik er, maar dit gaat me zelf lukken denk ik! !  :)  (ik heb mijn host gebeld over de PHP Kryzen, ik krijg als het goed is effe een mailtje erover ;) )

Robert.


Advertisement: