Foorumin siirto uudelle palveluntarjoajalle, ongelma backupin kanssa

Started by mika b, April 18, 2016, 08:40:40 AM

Previous topic - Next topic

mika b

Lueskelin aiheita läpi missä tätä aihetta sivuttiin. Tämän pohjalta lähdin liikkeelle.

Mutta nyt on ihan omituinen ongelma: en saa otettua enää varmuuskopiota keskustelualueen huolto -osion kautta. Minulla on valittuna "Kopioi taulujen rakenne" ja "..taulujen sisältö", GZIP-pakkaus valittuna tulee aikakatkaisu. Ilman GZIPiä täysi backuppi on 103Mt eikä suostu menemään phpmyadminin kautta importattuna (raja 50Mt). Jos zippaan paketin itse (alle 50mt), niin importti lähtee käyntiin, mutta palauttaa hetken päästä tyhjän sivun - ikäänkuin tulisi aikakatkaisu siinäkin. Mitään virheilmoitusta ei tule.

Onko tuohoon jotain muuta (helpohkoa) keinoa miten voisin edetä? Kaikki apu on tervetullutta, kun tätä en ole ennen tehnyt. Kiitoksia jo etukäteen!

mika b

Lisäinfona jos tarpeen; SMF on versiossa 2.0.9, ei huoltotilassa varmuuskopion aikana, teemana "Prince Of Darkness" ja lisäosana Aeva. Olen pyrkinyt pitämään foorumin mahdollisimman "kevyenä" laajennuksien suhteen ja tietoturvankin suhteen foliohattu tiukalla. Palvelinalusta on vaan niin vanhaa että taitaa olla jo muistikin kortilla..

mika b

Siirto ei toiminutkaan phpmyadminin kautta, vaan se piti tehdä MySQL Management -osion kautta (Direct Adminissa). Louhi Njetworksilta ei tähän osaamista riittänyt (vasteaika useita päiviä), mutta Radicenteriltä löytyi apu 15 minuutissa. Taidan siirtää kaikki palvelut tuonne Eestiin, halvempi ja parempi palvelu kuin täällä lottovoittajan maassa  ;D

Sorry offtopic, toivottavasti tuosta ratkaisusta on jollekin apua.

Advertisement: