Het gewoon maken voor de reguliere gebruiker 'foto, avatar, etc' plaatsing.

Started by richardwbb, May 12, 2017, 08:37:16 AM

Previous topic - Next topic

richardwbb

Beste allemaal.

Normaal gesproken ben ik alleen bezig in het Engelstalig deel van het Community forum. Maar, nu heb ik wat gebruikers, welke het 'niet voor elkaar' krijgen, een avatar te plaatsen, of; bij 'mijnalbum' te blijven steken, of een 'vimeo' video te plaatsen.

Hoewel daar een handleiding voor is geschreven [in het eigen forum], in de Nederlandse taal, zoek ik een Nederlandse handleiding, van Simple Machines zelf. Bestaat deze niet of kan ik deze niet vinden.

Ook zou ik graag te weten komen met welke modificaties, ik foto upload en video plaatsen, zelf kan realiseren. Echter, alle modificaties, hadden een niet heel duidelijke reden waarom dit niet wilde, dat terwijl ik heel veel modificaties heb die het wel doen. Is het mogelijk om hier wat antwoorden te plaatsen, over, hoe de gebruiker te benaderen, waar is de handleiding, en, welke modificatie doet het dan wel, want ik wil dit toch echt heel erg graag oplossen opnieuwe een modificatie poging wagen, het betreft smf 2.0.11. oudere en nieuwere smf versies zijn ook welkom, want ik laat dit niet snel los en vraag desnoods als ik er zelf niet uit kom. Alvast bedankt.
If my post in this topic looks ambiguous to you, then I'm with Murphy's law and General Stupidity. In other words, trial and error.

Advertisement: