Koje modove da instaliram

Started by Djagi, August 11, 2017, 07:54:04 AM

Previous topic - Next topic

Djagi

Pozdrav,
uzeo sam domen i hodting. Preko CP sam instalirao smf 2.0.14 na srspkom jeziku. Posle cu da izaberem temu, pa me zanima koji su najosnovniji modovi koje da instaliram na ovu verziju.
Potrebni su mi modovi za zastitu od botova (Oni sto se registruju,pa sami postavlaju neke glupe teme i postove),neki mod za Youtube,neki paket smajlija....
Tacnije,pored ovih modova, koji su modovi, da kazem obavezni da instaliram na ovu verziju?
Posto sam malo laik i pocetnik u ovome, napominjem da ne znam da instaliram rucno. Jedino preko CP ili preko Filezilla.

Hvala  ;)

Dzonny

Zdravo! Nema te sto godina, jesi živ? :)

Elem, za anti-spam, ja bih stavio anti-spam pitanja (za to ti ne treba mod, imaš opciju u admin panelu) + ovaj mod npr:
https://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=1519

Za youtube:
https://custom.simplemachines.org/mods/index.php?mod=2681

Što se paketa smajlija tiče tu nemam predlog, šta se kome svidi je politika uglavnom :D

Pored toga, ne bih rekao da ima modova koje "obavezno" treba instalirati, čak rekao bih što manji broj modova osim onih koji su zaista potrebni.
Sve modove možeš instalirati automatski preko Package Managera u Admin Panelu, ručno samo treba sređivati ako se pojave greške prilikom instalacije u admin panelu. ;)

Djagi

Evo me. Mrdam Dzonny  ;)
Proteklih par godina sam vise bio u inostranstvu nego ovde. Sad je i sa tim gotovo, pa se pojavio visak slobodnog vremena.
Ove modove sto si spomenuo,mogu instalirati na 2.0.14? Vidim da ovaj prvi mod nije kompatibilan sa verzijom 2.0.14? Ili mogu da ga instaliram?

Dzonny

E pa drago mi je onda da si nazad u domovini ;)

Možeš da ga instaliraš na 2.0.14 bez problema, naravno ako se bilo gde pojavi greška onda nemoj nastavljati dalje sa instalacijom.

efk

Mozes nesto od ovoga da ubacis:
@mention members
Send Locked Topics To Bottom
Logout Prompt
Country Flags