News:

Want to get involved in developing SMF, then why not lend a hand on our github!

Main Menu

Sommige leden kunnen niet inloggen op forum

Started by lucske, August 17, 2017, 05:44:10 PM

Previous topic - Next topic

lucske


Hallo,

Sommige leden kunnen niet inloggen op mijn forum.
Ze krijgen de melding: "Kon de verwijzende URL niet verifiëren. Ga terug en probeer het opnieuw."
Als ik zelf inlog met die personen hun login en paswoord lukt het wél...
Enig idee waaraan dit kan liggen ?
Ik heb ze ook via een andere browser laten proberen maar ook dat lukt niet.
Vermoedelijk zit het probleem op de pc van die leden, vraag is dus waar..
Alle hulp is welkom..

M.v.g.
Luc

Black Tiger

Greetings, Black Tiger

Dav999

Nah, het kan bijna niets anders zijn dan een niet-aangepast thema op SMF 2.0.14. Een detail is dat de login bovenaan elke pagina niet werkt, maar de volledige login-pagina wel, dus waarschijnlijk gebruik je zelf altijd de volledige pagina.

Waarschijnlijk heb je je forum geüpdatet naar 2.0.14, maar niet aangevinkt dat de wijzigingen ook in je thema's moesten worden toegepast. Probeer daarom eens tijdelijk te downgraden naar 2.0.13 (door de update voor 2.0.14 te deïnstalleren), en vervolgens die update weer te installeren, let daarbij op dat je onderaan de pagina al je thema's aanvinkt. Tenzij er fouten worden aangegeven bij het wijzigen van die thema's, dan moet je die niet aanvinken.

Als die methode niet werkt, of als je het liever handmatig doet, kun je altijd nog zelf de ontbrekende wijziging aanbrengen in alle thema's die je hebt, zie https://wiki.simplemachines.org/smf/Login_error_2.0.14

lucske


Hoi,

Ik heb de deïnstallatie gedaan en terug ge-upgrade naar 2.0.14 .
Zodra ik hoor van de leden dat ze terug kunnen inloggen zal ik het hier zeker melden.
Bedankt ;-)

Luc

lucske

Hoi,

Geen succes ....
Alvast 1 van de leden die niet konden inloggen kan dat nog steeds niet.
Zelfde foutmelding ...
Nog ideeën ?

Luc

lucske

Hoi,

Heb ook de manuele instructies gevolgd en in de betreffende bestanden staan de nodige aanpassingen al in.
Heb er dus niets aan gewijzigd.
Maar ondertussen lukt het nog steeds niet om in te loggen...

Luc

LiroyvH

Draai je mods? Zo ja, welke?
Welke PHP- en mySQL-versie is in gebruik?
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Black Tiger

Als je toevallig SimplePortal draait, upgrade die dan naar de laatste versie (2.3.7 momenteel), er zit een foutje in 2.3.6 waardoor er problemen zijn met inloggen.
Greetings, Black Tiger

Advertisement: