AVG wet

Started by Linksquest, April 25, 2018, 04:03:46 AM

Previous topic - Next topic

LiroyvH

Naar mijn weten is dat niet jou probleem, je bent niet verplicht om het in tig talen aan te bieden. Wellicht is Engels het slimste omdat de meeste mensen dat wel begrijpen in zo'n geval.

Ik zal eens kijken of onze functies meerdere talen kunnen ondersteunen.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Black Tiger

Ik heb gekeken. De gewone Registration Agreement ondersteund meer talen, althans je kunt kiezen voor "default" en dutch-utf8. Toch vreemd want ik heb dutch-utf8 als standaard taal gezet, dus zou je mogen verwachten dat er English als tweede keuzemogelijkheid zou zijn dan. Maar dat gebeurt niet.
Misschien omdat je in het hele begin tijdens registratie als nieuwe gebruiker nog niet kunt kiezen voor een taal.

V.w.b. die mod meen ik gezien te hebben dat de betaal versie wel meerdere talen ondersteund.

Van de andere kant heb je gelijk, het is niet verplicht het in meerdere talen aan te bieden dus maakt het niet zoveel uit.
Op een ander forum heb ik het opgelost door een eigen Nederlandse versie in de registration agreement te gebruiken en in de mod staat de Engelse, dus krijgen de gebruikers ze sowieso beiden voor de kiezen bij het registreren. Probleem opgelost. :)
Misschien een idee voor anderen die ook een snelle manier zoeken om dit op te lossen.

Maar als je nog ideeën hebt hoor ik ze graag.
Greetings, Black Tiger

LiroyvH

Ik denk dat wij het zelf in SMF gaan inbouwen zoals de registration agreement werkt, dus meerdere bestanden mogelijk voor verschillende talen.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Black Tiger

Het is natuurlijk wel handig als je zelf een beetje coden kunt, dan kun je zelf inbouwen inderdaad. ;)
Greetings, Black Tiger

LiroyvH

Ik kan bevestigen dat in SMF het hetzelfde geregeld gaat worden als de registration agreement, dus verschillende tekstbestandjes voor verschillende talen.
((U + C + I)x(10 − S)) / 20xAx1 / (1 − sin(F / 10))
President/CEO of Simple Machines - Server Manager
Please do not PM for support - anything else is usually OK.

Black Tiger

Nice, dan zal ik 't nu laten staan zoals ik 't nu heb en dan afwachten op hoe SMF het gaat doen. Thanks!
Greetings, Black Tiger

Advertisement: