Foutmelding, waar zoeken ?

Started by CapadY, June 24, 2018, 04:54:24 PM

Previous topic - Next topic

CapadY

Ik heb onlangs een nieuw SMF 2.0.15 forum opgezet met (helaas) ondertussen ca 40 MOD's.


Als thema gebruik ik "studio" en op dit moment wordt bij iedere paginavertoning de volgende foutmelding gegenereerd:




http://localhost/mlc_nw/index.php?action=admin;area=logs;sa=errorlog;desc

8: Undefined index: current_board

Bestand: C:/xampp/htdocs/mlc_nw/Themes/default/languages/SearchFocus.dutch-utf8.php (body_above sub template - eval?)
Regel: 534










Ik ben begonnen te zoeken in het taalbestand SearchFocus.dutch-utf8.php[/size][size=78%]. (hier staan overigens maar iets van 10 items in)[/size]


Hier was de variabele $txt["current_board"] niet aanwezig dus deze heb ik toegevoegd, helaas zonder resultaat.


Na enig zoekwerk ben ik er vrij zeker van dat het in dit geval om de variabele $context["current_board"] gaat, een print_r("$context") geeft namelijk aan dat daar de index "current_board" ontbreekt terwijl deze in verschillende bestanden wel afgevraagd wordt.
Ik heb dit nog niet bekeken bij de standaard template.


Vervolgens ben ik overgeschakeld naar de standaard template en daar bleek de foutmelding niet voor te komen.


En vanaf dat moment ben ik de weg kwijt. De gegevens in de variabele $context worden volgens mij geladen door de source bestanden en deze zijn volgens mij voor alle thema's gelijk. Ik begrijp dan ook niet dat het bij het ene thema goed gaat en bij het andere niet.


Wie help mij even verder ?




Please, don't PM me for support unless invited.
If you don't understand this, you will be blacklisted.

dancer567

even je templates eval aanvinken in Serverinstellingen -->  HelpSchakel evaluatie van templates uit  ;)

Advertisement: