News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Error Log - Beheer en Moderator

Started by Heaven_en_Fayth, July 10, 2020, 08:02:31 AM

Previous topic - Next topic

Heaven_en_Fayth

Hallo Allemaal,

Ik krijg deze melding als ik de logs wil legen van Beheer en Moderator: Database error, given array of string values is empty. (uneditable)

Nu heb ik begrepen dat dit een bug is en dat er een fix komt bij de volgende versie (2.0.18). Ik gebruik nu zelf de 2.0.17.

Ik wil vragen of het mogelijk is om zelf deze logs te kunnen legen zodat het niet te ver oploopt.
Of in de files of dat dit mogelijk is in de database.

Alle tips zijn welkom  :D

Groetjes Fayth

Herman's Mixen

Gewoon via je PhpMyadmin de logs legen  en of via admin --> forum onderhoud :P

Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Heaven_en_Fayth

Hallo Herman's Mixen,

Via Admin - Forum onderhoud werkt het niet, de logs van Beheer en Moderator blijven staan. (Dat had ik al geprobeerd).
Ik zal gaan kijken bij PhpMyadmin om de logs te kunnen legen.
Bedankt voor je reactie!

Groetjes Fayth


Herman's Mixen

Hoe staan de rechten op de SMF-MAP waar jij op de server hebt geïnstalleerd, deze map mag je chmod 755 geven en dan en alle mappen/bestanden ook die daar onder vallen, makkelijkste is FileZila hier voor te gebruiken.

Naderhand alleen de 2 settings files even terug chmodden op 666
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Heaven_en_Fayth

Hallo Herman's Mixen,

De SMF map staat al op chmod 755 en de 2 settings files die je noemde die staan op 644.
Ik zal morgen op gemak even kijken en dit eens proberen wat jij doorgeef.
Alvast bedankt ervoor!

Groetjes Fayth

Heaven_en_Fayth

Heb alles uitgeprobeerd en de chmods staan goed, maar geen verandering.
Heb nu de logopschoning op 5 dagen gezet en de Moderator logs worden geleegd als ze ouder zijn dan 5 dagen.
Dus dit is opgelost.

De beheerlogs blijven staan en gaan niet weg.
Waar kan ik die vinden in de database om die te legen?
De Moderatorlogs kon ik wel vinden maar de beheerlogs daar twijfel ik nog over.
Ik wil wel de goede leeg gooien natuurlijk  :P

Herman's Mixen

de settings files kan je op 666 zetten als je dingen moet wegschrijven naar je instellingen.. heb je caching aan staan en eventueel, via ftp die files verwijderen... zijn van die hash files !!
index.php niet verwijderen... !!

dan je browser ff hard refreshen met CNTRL+F5 paar keer drukken, en dan eventueel kijken wat je error-log opleverde, ook die van je webserver ;)
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: