News:

Wondering if this will always be free?  See why free is better.

Main Menu

Template van oud naar nieuw?

Started by bobbie, November 04, 2020, 09:37:48 AM

Previous topic - Next topic

bobbie

Ik gebruik al heel wat jaren de oude forum software. Alleen bij het verhuizen van alles naar een nieuwe hosting partij. Instaan er wat problemen.
Met de Theme.
Heb nu bijna alles weer werkend.
Versie 2.0 Standaard theme

Ik had een aangepast theme PDX-DK  alleen die is er niet voor versie 2.0
Die mij eerder dat gemaakt heeft kan dit niet meer door ziekte
Helaas heb ik te weinig kennis van een template veranderen.

Wie kan mij daar mee op weg helpen .

Dit hoeft niet voor niks.

Met vriendelijke groet Bert

Herman's Mixen

Je zou in dit board is wel Engels talig overigens , een bericht kunnen plaatsen en om hulp vragen, ik zou je graag willen helpen maar ook wegens ziekte gaat me dat niet meer lukken maar kan je wel hier en daar ondersteunen waar nodig ;)

https://www.simplemachines.org/community/index.php?board=50.0

succ6
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

bobbie

Bedankt voor de informatie.

Alleen heb nog wel een vraag.

Als de thema laat veranderen naar forum versie 2.0 moet ik dan als versie 2.1 straks komt alles weer omzetten??

Heb nu even tijdelijk een standaard thema van smf-tricks geinstalleerd.

Heb daar nog wel een probleem mee  de help functie werkt niet  dit werkt ook niet met het staandaard thema.

Heb lang niet met smf gewerkt maar het blijft een mooi stuk forum software.

Gr Bert



Herman's Mixen

De 2.0 Engine verschild inderdaad tegenover de 2.1 Engine waar andere technieken worden gebruikt... om templates te maken misschien eens kijken naar de preview boards daar komen ook leuken templates voorbij ...

https://www.simplemachines.org/community/index.php?board=178.0
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

bobbie

[quoteDe 2.0 Engine verschild inderdaad tegenover de 2.1 Engine waar andere technieken worden gebruikt... om templates te maken misschien eens kijken naar de preview boards daar komen ook leuken templates voorbij ...][/quote]

ik kijk naar verschillende mogelijkheden. bedankt voor het meedenken.

Voorlopig is Antes (ander forumlid) hier mee bezig.


Met vriendelijke groet Bert

Advertisement: