Tiny portal is verborgen voor gasten

Started by Jacky.vdv, September 18, 2021, 04:54:09 PM

Previous topic - Next topic

Jacky.vdv

Hallo,

Gasten kunnen het middelste deel van de tiny portal niet zien terwijl het aangevinkt is voor gasten?
Kijk ik ergens nog iets over het hoofd?


@rjen

#1
Jacky, je zult iets specifieker moeten zijn. "het middelste deel"???

Zo te zien zit je in een blok: in welk paneel staat dit blok? Je laat een klein deel van de instellingen zien, hiermee kunnen we weinig.
Maar als ik je site bekijk dan lijken alle bloks netjes getoond te worden aan de gasten.

Overigens valt me wel op dat je Site op mobiele apparaten 'uit het scherm' loopt.
De oorzaak zit hem in de inhoud van je blokken: je gebruikt ik dit blok een tabel met een vaste breedte van 950, dit ervoor zorgt dat je hele layout op kleine apparaten naar zijn grootje gaat. Advies geen tabellen te gebruiken in dit soort gevallen...

You cannot view this attachment.

 

Running SMF 2.1 with latest TinyPortal at www.fjr-club.nl

Jacky.vdv

Dag Arjen,

Dat is het blok dat ik als gast niet zie en dat hij op een mobieltje uit elkaar loopt zal komen door een foto denk ik?

@rjen

Als ik als gast op je site kijk zie ik het blok gewoon wel dus.

En dat ie uit elkaar loopt komt omdat je in het artikel een harde tabelbreedte hebt gezet:
<TABLE HEIGHT="100" WIDTH="950" BORDER="0">
<TR>
<TD><A href="/index.php?topic=106.0">ledenvergadering 23/07/2021</A></TD>
<TD><A href="/index.php?topic=105.0">Bestuursvergadering 22/08/21</A></TD>

</TR>
<TR>

Die width op 950 is niet handig: als je wilt dat je forum ook op kleinere devices goed wordt weergegeven kun je in artikelen beter NIET met vaste breedtes werken, maar met procenten..

Probeer het eens met dit:
<TABLE WIDTH="100%" BORDER="0">
Running SMF 2.1 with latest TinyPortal at www.fjr-club.nl

Jacky.vdv

Bedankt Arjen,
Op het mobieltje is het terug in orde.

Advertisement: