News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Wie kan een specifieke mod maken?

Started by jacbier, February 01, 2022, 04:25:32 PM

Previous topic - Next topic

jacbier

Al jaren ben ik de beheerder van het forum Hobbybrouwen.nl

Laatst heb ik mijn site verhuist naar een andere hoster. Zo te merken is er ergens iets niet goed gegaan. Ik kreeg foutmeldingen die ik niet weg kreeg. Ik kon niet meer bij bepaalde gedeelten van de beheersinstellingen. Dat is iets wat je wilt. Uiteindelijk een upgrade uitgevoerd naar SMF 2.0.19. Dat zorgde dat er geen foutmeldingen meer waren en dat alle beheerschermen weer beschikbaar zijn.

Nadeel van de upgrade is dat alle modificaties die in de loop der jaren zijn gedaan weer opnieuw geïnstalleerd moeten worden. Dat heb ik nu voor het overgrote deel gedaan. Echter ik loop nog tegen een probleem aan.

De site gaat over het zelf brouwen van bier. Daarvoor zijn er recepten geplaatst op het forum. Deze zijn in een bepaald format, ook om ze netjes uit te laten zien op het forum in een tabelvorm.

Destijds heb ik gebruik gemaakt van een bepaalde mod die volgens mij tabulator heette. Deze mod is niet meer beschikbaar.
Is er iemand die een mod kan schrijven die de codes kan omzetten in de SMF codes voor tabellen.

Hieronder een voorbeeld van de code
[tabular type=4]
[head]Omschrijving[/head][head]Waarde[/head]
[row][data]Kenmerk[/data][data]50[/data][/row]
[row][data]Naam recept[/data][data]Mango Unchained (2019-03)[/data][/row]
[row][data]Brouwdatum[/data][data]10-03-2019[/data][/row]
[row][data]Bierstijl[/data][data]Amerikaanse IPA[/data][/row]
[row][data]Volume[/data][data]23,5 l[/data][/row]
[row][data]Begin SG[/data][data]1,072 SG[/data][/row]
[row][data]Eind SG[/data][data]1,011 SG[/data][/row]
[row][data]Schijnbare vergistingsgraad[/data][data]84,7%[/data][/row]
[row][data]Alcoholgehalte[/data][data]7,9 vol.%[/data][/row]
[row][data]Berekende kleur (Morey)[/data][data]24 EBC[/data][/row]
[row][data]Berekende bitterheid (Rager)[/data][data]84 IBU[/data][/row]
[row][data]Brouwzaalrendement[/data][data]60,0 %[/data][/row]
[row][data]Kooktijd[/data][data]75 min.[/data][/row]
[/tabular]


De code [head] staat voor een opmaak voor een kopje. Die opmaak mag van mij simpel vet worden.

Wie kan mij helpen?

Doug Heffernan

Quote from: jacbier on February 01, 2022, 04:25:32 PMIs er iemand die een mod kan schrijven die de codes kan omzetten in de SMF codes voor tabellen.

Bent u bereid om te betalen voor het ontwikkelen van de mod?

jacbier

#2
Quote from: Doug Heffernan on February 01, 2022, 05:12:55 PM
Quote from: jacbier on February 01, 2022, 04:25:32 PMIs er iemand die een mod kan schrijven die de codes kan omzetten in de SMF codes voor tabellen.

Bent u bereid om te betalen voor het ontwikkelen van de mod?

De oorspronkelijke mod is inmiddels teruggevonden. Echter deze wordt niet meer ondersteund. Ik heb de hulpvraag ook uitgezet op het forum. Er zijn twee leden die bereid zijn om er naar te kijken. Hopelijk hoor ik binnenkort of zij de mod kunnen omzetten voor gebruik onder SMF 2.0.19.

Indien dat niet kan dan ben ik bereid om te betalen. Ik weet echter niet aan wat voor bedrag ik moet denken. Mijn budget is beperkt. Ik heb geen commercieel bedrijf.

Advertisement: