Niet mogelijk pakketten te installeren (SMF 2.0 final)

Started by devoetbalkantine, September 12, 2011, 04:38:12 PM

Previous topic - Next topic

devoetbalkantine

Hey mensen,

Ik ben echt dringend op zoek naar hulp. Sinds Juni zit ik al met het probleem dat ik gen modificaties kan installeren via de SMF beheer-tool (Package installer). Dit is sinds we een crash hebben gehad en een andere admin een her-installatie heeft uitgevoerd.

Ik heb echt alles al geprobeerd wat ik op internet heb kunnen vinden aan mogelijke oplossingen, ook het aanmaken van een temp-map om de CHMOD rechten in te stellen, zonder succes.

Zou iemand mij willen helpen? We vieren op 28 september onze eerste 'verjaardag' met het forum en we willen wat funtionaliteiten voor die tijd terug hebben.

Herman's Mixen

check eens of je in een phpinfo.php php_safe mode op on/off hebt staan en vraag je host dan of je dit mag overriden met bijvoorbeeld .htaccess met een php admin flag
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

devoetbalkantine


Herman's Mixen

maak gewoon een bestand op je server genaamd phpinfo.php
zet daar de volgende code in

<?
phpinfo();
?>


browse er even heen http://url.ext/phpinfo.php nu krijg je een scherm te zien met je php config :P
Met vriendelijke groet, The Burglar!

 House Mixes | Mixcloud | Any Intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent.
It takes a touch of genius - and a lot of courage - to move in the opposite direction. - Albert Einstein

Former Godfather of our dutch community ;)

Advertisement: