News:

Bored?  Looking to kill some time?  Want to chat with other SMF users?  Join us in IRC chat or Discord

Main Menu

Problema amb adjunts

Started by estemon, June 14, 2006, 11:54:24 AM

Previous topic - Next topic

estemon

bona tarda a tothom.

fa temps que tenim instal·lat l'SMF (1.0.7 amb actualitzacions al 1.1RC2, tot i que no n'estic segur que aquesta actualització s'hagi fet ben feta...) a hxxp:musical.partitures.net [nonactive]. És el fòrum de tota la titulació d'Educació Musical de la Universitat Autònoma de BCN. L'utilitzem per passar-nos materials, treballs, etc etc, a més de mantenir-nos informats entre nosaltres. Normalment no tenim problemes però ja tinc quatre queixes de persones que, registrades, no poden baixar-se els arxius adjunts dels missatges. He provat de tot: he fet experiments amb un company, canviant el nom de l'arxiu, eliminant accents i espais, i res, hi ha gent que sí i hi ha gent que no. Vam aconseguir que aquest noi es baixés uns arxius, en canvi, altra gent que ja tenia problemes, en preguntar-los em van dir que encara en tenien més, de problemes... total, la meitat de la comunitat no pot mirar-se els adjunts directament si no que els hi hem hagut de passar... estic molt content amb l'SMF, però la gent no ho coneix, i si ja de primeres (ara, per fi, a final de curs, és quan comença a arrencar el tema...) la gent té problemes, no funcionarà i no haurà servit de res haver posat a l'abast de tothom una eina tan útil com aquesta.

Jo ja no sé que provar, si algú té idea si us plau que m'ajudi perque he provat moltes coses i ja no sé què fer. Moltes gràcies a tothom!

Fins aviat!

C.D.Team

Necesitariem saber, quin es l'error que els retorna el SMF als usuaris que no hi poden baixar els adjunts.

Podria ser un simple problema de permisos o inclus una errada dels servidor.

Si ens pots aportar mes dades, com si tots els usuaris que no poden descarregar son de un mateix grup, si gent de ixe mateix grup si pot descarregar adjunts, etc...

estemon

Viag penjar aquest mateix missatge traduit al fòrum d'ajuda en castellà, i ahir em van aconsellar que mirés els permisos, com em comentes, el missatge/error que retorna als usuaris es que "no està autoritzat a veure aquest arxiu/pàgina", etc.

En principi els permisos estan autoritzats per a tots els usuaris i grups d'usuaris, però ahir revisant vaig veure una incongruència en els permisos que penso que pot anar per aquí (ja ho he canviat, espero que deixem de tenir problemes). El grup "usuaris no agrupats", de 43 usuaris, tenia permisos per a veure i pujar arxius. En canvi el grup "usuaris jovenets" no en tenia, no sé perquè. Podria ser que l'SMF de vegades es regís per un grup i de vegades per un altre, i, per tant, doni només problemes en alguns dels arxius i només a uns quants usuaris? Com és que predeterminadament aquests dos grups tenen permisos molt diferents (vaig veure diferències molt grans en quan a possibilitat de veure/enviar missatges/respostes, enquestes, etc etc. Suposo que ja està corregit, però he hagut de fer-ho manualment. Existeix alguna opció per resetejar automàticament tots els grups XXXX i deixar-los en un estat concret? Per canviar els permisos d'"usuari jovenet" (inclos jo mateix, només tinc uns 100 missatges he hagut de fer-ho manualment als fòrum on hem detectat problemes, però em sembla que també hi són a altres fòrums...

Bé, moltes gràcies per l'ajuda i fins aviat!

C.D.Team

Per a establir permisos de forma masiva, el mes sencill es..

En la pantalla de administracio, al menu de l'esquerra en la secció -> Control de usuaris, esta la opció editar permisos

Una vegada dins selecciones tots els grups "standart" o siga, tots els grups que no tinguen permisos especials, com per exemple moderadors, administradors, etc..., y una vegada seleccionats  baix de tot tens la opcion ->Aplicar el perfil predefinit de permisos y seleccionaries "Standart". Esta funció el que fa es retornar tots els permisos a una configuració prou llogica.

Tambe ho pots fer de una altra manera, que es configurar un dels grups majoritaris amb les opcions que tu cregues convenitens, y una vegada configurat 1 grup de usuaris, selecciones tots els altres y amb la opcio Establir els permisos com els d'aquest grup, activaras a tots els grups seleccionats les opcions registrades en el grup d'orige.

Per altra banda...

En cada forum dins de la seva configuracion individual tens la opcio de visio o no dels grups de usuaris, pero a banda pots asignar permisos especials a cada forum

Però anant a la pestanya Permisos per Fòrum tenim la posibilitat de donar permisos especials als forums, ahi veuras que cada forum te la opcio de GLOBAL o LOCAL.

Amb  la opcio Global significa que a dins de eixe forum se aplicaran les mateixes normes que hem asignat en la pantalla anterior de Permisos per Grup d'usuaris, en el moment que activem la configuració LOCAL, podras editar cualsevol tipus de permis a cualsevol grup de usuari, i nomes sera aplicada aquesta restriccio dins de aquest forum.

Es una mica complicat, però si eixim de una configuracio Standart aplicada a tots els grups de usuaris, es molt mes facil afegir o llevar permisos, sense perdre el control dels permisos ;)

Advertisement: