• Welcome to Simple Machines Community Forum. Please login or sign up.

Yararlı Linkler

Started by Arbalot, July 05, 2006, 02:12:55 PM

Previous topic - Next topic

Alpay

Vistaya geçiptde ie6 kullanmak icin virtual pc kurmanıza gerekyok =)

İe tester mevcut..

Link : http://www.my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage


Sinan ANDIRMAN

http://raven-seo-tools.com/seo-analyzer

Bu site ücretsiz SEO analizi yapıyor.Yani sitenizin SEO uygulamasında ne kadar başarılı olduğunu yüzdelik oranlarla saptayıp,size belirtiyor.

Evo™

Webmaster'ların en çok kullandığı sitelerden bir tanesi. Bir çok hizmeti bir arada sunuyor.
http://www.zeytech.net/

Hüsamettin

renk kodlearı çok şık yapılmış renklerin üzerine gidince renk değişiyo kodla beraber
http://www.forum-merkezi.com/renkkodlari.htm çok güzel yapılmış mutlaka deneyin

1SeVDa

Webmaster arkadasların ısıne yarıcagını dusundugum cok guzel pr, alexa, site yası, site fıyati gibi bilgiler sunan bır site www.domaincele.com
Seveni Sev SeVmeYeni terKet....
https://birevlilik.com
https://webdizin.com

Evo™

Arkadaşlar çoğumuz blogger.com'un blog hizmetinden yararlanıyoruz. Bir şekilde javascript kodları veya html kodları giriyoruz. Direkt olarak eklediğimiz zaman tema hatası veriyor. (<) işareti yerine (& l t
(>) işareti yerine (& g t
(") işareti yerine (& q u o t;)
bu tür kodların yukarıdaki gibi yazılmasını istiyor. Bunu tek tek yapmak yerine bu site anında yapıyor.

Dante`

Quote from: DNA27 on June 09, 2009, 02:32:12 PM
Bir nevi hem ben yarar göreyim hemde arkadaşlar emek karsılıgı olarak üye kazanmak :)
Gereksiz ise silin buyrun..
ziyaretçilere konu açarsak. emeğimizin karşılığını hiçbir şekilde göremeyiz

DNA27

Bu şekilde bile üye oluyor işini görüp çıkıyor tşk etmeye eriniyor :)
Sevda Gelmişse başa artıq kıvırmak boşa sen git o sefdanın arkasından koşa koşa

Dante`

Quote from: DNA27 on June 10, 2009, 04:06:40 AM
Bu şekilde bile üye oluyor işini görüp çıkıyor tşk etmeye eriniyor :)
emeğe saygı göstermeyen saygı gösterilecek birşeyler yapmamış insanlardır .  :D

Özgür

Quote from: dantebyy on June 10, 2009, 04:22:11 AM
Quote from: DNA27 on June 10, 2009, 04:06:40 AM
Bu şekilde bile üye oluyor işini görüp çıkıyor tşk etmeye eriniyor :)
emeğe saygı göstermeyen saygı gösterilecek birşeyler yapmamış insanlardır .  :D
"Emek" hakkında düşüncelerimiz aynı değil. Ama bu buranın meselesi değil.
Bu konuda ziyaretçiye kapalı link yararsız bir linktir. Bu açık. 
Ve DNA27 link kaldırıldı.
So Long

DNA27

ok eyw kolay gele.. Düşünceler farklı olunca demek böyle oluyormuş Altın kural ...
Sevda Gelmişse başa artıq kıvırmak boşa sen git o sefdanın arkasından koşa koşa

Özgür

Quote from: DNA27 on June 10, 2009, 07:15:50 PM
ok eyw kolay gele.. Düşünceler farklı olunca demek böyle oluyormuş Altın kural ...
Burası yararlı linkler başlığı "temmuz / 2006" da açılmış ve senden başka hiç kimse üyelik gerektiren bir link vermemiş. Ki zaten versede silinirdi. Ben böyle düşünüyorum diye değil gereken bu diye linkini kaldırdım. Kendi kafama göre hareket ediyor olsam, sen daha ikinci mesajı yazmadan ben zaten ilk mesajını silmiş olurdum.
Düşüncem farklı ama burası bu düşüncemi tartışacağım yer değil. Başlıkta Yararlı linkler yazıyor ve bu dökümantasyon merkezinde bulunan bir konu. Bu konunun altından program paylaşmak emektir değildir diye tartışacak/tartıştıracak değilim.
So Long

DNA27

Quote from: [Daydreamer] on June 10, 2009, 07:22:49 PM
Quote from: DNA27 on June 10, 2009, 07:15:50 PM
ok eyw kolay gele.. Düşünceler farklı olunca demek böyle oluyormuş Altın kural ...
Burası yararlı linkler başlığı "temmuz / 2006" da açılmış ve senden başka hiç kimse üyelik gerektiren bir link vermemiş. Ki zaten versede silinirdi. Ben böyle düşünüyorum diye değil gereken bu diye linkini kaldırdım. Kendi kafama göre hareket ediyor olsam, sen daha ikinci mesajı yazmadan ben zaten ilk mesajını silmiş olurdum.
Düşüncem farklı ama burası bu düşüncemi tartışacağım yer değil. Başlıkta Yararlı linkler yazıyor ve bu dökümantasyon merkezinde bulunan bir konu. Bu konunun altından program paylaşmak emektir değildir diye tartışacak/tartıştıracak değilim.

Sayın Hocam no problem tartışma açmadım tşkler bilgi için..
Sevda Gelmişse başa artıq kıvırmak boşa sen git o sefdanın arkasından koşa koşa

Sinan ANDIRMAN


Özgür

r10.net'te görmüştüm pr, backlink vesair için http://www.sinday.net/ site türkçedir.
So Long

!!kaos!!


My Mod | My Site | SMF Kurulumu Resimli Anlatım | My Facebook
----------------------------------------------------------------------
SimpleDestek.Com Satışa Çıkmıştır Almak İsteyenler Benimle İletişime Geçsin..

grafitus

http://www.zeytech.net - %100 Türk Yazılımı olan Zeytech, Web-Masterler için her türlü servisi sağlıyor..
http://www.domainstandi.com - Domain arama, domain ne zaman düşer, yakında düşecek domainler gibi servisleri var..

Özgür

http://www.typetester.org/ => yazdığınız yazıyı seçtiğiniz font familyasında gösterir. hepsini aynı anda göstererek karşılaştırma yapabilmenizi, size uygun olanı seçebilmenizi sağlar. Tabiki bunla bitmiyor..

http://leftlogic.com/lounge/articles/entity-lookup/ => forma yazdığınız normalde php veya diğer dosyalarda kullanamayacağınız bir karakterin html etties'ini gösterir.

http://browsershots.org/ çeşitli tarayıcılarda sitenizin nasıl göründüğünü denemeye yarar.

http://new.myfonts.com/WhatTheFont/ => Bir resimdeki yazı fontunu bulmanızı sağlar. Asıl fontu bulamasanız bile en yakın birkaç fontu gösterir.

http://tester.jonasjohn.de/ => Sitenizle alakalı çeşitli testler yapmanızı sağlar..
So Long

MadBlazer


_ImmorTaL_


Advertisement: